تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۳۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح 22 هزار واحد مسکن مهر تا هفته دولت

استاندار خوزستان از افتتاح 22 هزار واحد مسکن مهر تا هفته دولت در این استان خبر داد.

سید جعفر حجازی در جلسه شورای مسکن خوزستان که در محل سالن جلسات استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: تا هفته دولت سال جاری، 22 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد مسکن در شهرهای مختلف استان خوزستان، حدود 8 هزار واحد در هفته جاری افتتاح می‌شود و به مالکان واگذار خواهد شد.

*بهره برداری از 14 هزار مسکن مهر در شهریور

رئیس شورای مسکن خوزستان تصریح کرد: در هفته دولت سال جاری یعنی در روزهای نخست شهریورماه نیز 14 هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره برداری می‌رسد.

وی تأکید کرد: شهرستان‌ها این ظرفیت را دارند که تا هفته دولت 22 هزار مسکن مهر، در استان خوزستان واگذار شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: از نظر آماده سازی زیرساخت‌های مسکن مهر، نسبت به کشور جلوتر هستیم به طور مثال اگر میانگین کشور در ایجاد این زیر ساخت‌ها، 60 درصد باشد در استان ما، این آمار 82 درصد است.

*تغییر چهره شهر لالی

وی در ادامه به مسکن مهر در بخش خود مالکی و بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز سرعت زیاد شده و از سوی مردم مورد استقبال خوبی واقع شد.

حجازی در جلسه شورای مسکن خوزستان بیان کرد: در برخی از شهرها که مشکل زمین دولتی داریم اجرای طرح خود مالکی چهره شهرها عوض کرده است.

وی اضافه کرد: در شهر لالی که دولت زمینی ندارد اجرای طرح خود مالکی باعث شد که شهر یک رونق خوبی بگیرد و شکلش ظاهریش تغییر یابد.

*اطلاع رسانی در زمینه فروش اقساطی

رئیس شورای اداری خوزستان با اشاره به تعاونی‌های مسکن مهر متذکر شد: اگر فروش اقساطی را آغاز نکنید خودتان ضرر خواهید کرد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان از رسانه‌ها و مطبوعات خواست تا برای انجام فروش اقساطی مسکن مهر، آنان را یاری رسانند و در این زمینه اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهند.

وی، یکی از مشکلات مسکن مهر در استان خوزستان را سهم آورده متقاضیان عنوان کرد و ادامه داد: در برخی از شهرستان سهم آورده خیلی خوب بود و روند کار با سرعت بیشتری پیش برد.

*رتبه نخست دزفول در سهم آورده

به گفته استاندار خوزستان، در شهرستان دزفول میانگین سهم آورده برای هر نفر، حدود 19 میلیون و 500 هزار تومان است که رتبه نخست استان را به دست آورد.

وی از ادارات مختلف درخواست کرد تا برای حل مشکلات مسکن مهر در شهرهای خوزستان اقدام کنند تا ساکنان این مناطق ناچار نباشند برای کارهای خود به جاهای دیگر بروند.

رئیس شورای اداری استان خوزستان، وجود بازارچه، خانه بهداشت و مدرسه از جمله نیازهای ضروری ساکنان مسکن مهر بیان کرد.

*بسته شدن پرونده مسکن مهر

وی یادآور شد که اگر تا هفته دولت 22 هزار واحد مسکن مهر در استان خوزستان افتتاح شود عمده کار انجام شده است.

حجازی اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال 1392 پرونده مسکن مهر در خوزستان بسته خواهد شد و تمام واحدهای در حال ساخت به متقاضیان واگذار می شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
گتوندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
0
0
تو که دیگه نیستی تا اون موقع بای بای
:
:
:
آخرین اخبار