تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۳۲۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهنام سراج مربی فصل آینده صنعت نفت آبادان

بازیکن اسبق این تیم و مربی فصل گذشته تیم صنعت نفت ابراهیم قاسمپور را با حکم مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور یاری خواهد کرد.

  بهنام سراج گلزن دهه 70 تیم صنعت نفت آبادان و مهاجم سال‌های نه چندان دور این تیم از سوی ابراهیم قاسمپور سرمربی جدید طلایی پوشان برای حضور در جمع کادر فنی این باشگاه انتخاب شد.

سراج امروز با حضور در باشگاه صنعت نفت آبادان قرارداد خود را با این باشگاه پر طرفدار آبادانی به امضا رساند تا در فصل آتی مسابقات قاسمپور را در امر مربی‌گری یاری کند.

بهنام سراج سابقه پوشیدن پیراهن تیم پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، همچنین مربی جوان نفتی‌ها در جام جهانی 98 فرانسه به همراه تیم ملی ایران در این مسابقات حاضر بود.

وی فصل گذشته یک نیم فصل را در کنار علی فیروزی هدایت تیم نفت نوین را بر عهده داشت و در نیم فصل دوم مسابقات روانه تیم صنعت نفت در لیگ بر‌تر شد.

وی همچنین سرمربی‌گری تیم صنعت نفت نوین آبادان را در کارنامه خود دارد و به همراه این تیم نتایج خوبی را نیز کسب کرد.

پیش از این کاظم فرهانی نیز از سوی ابراهیم قاسمپور به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم صنعت نفت آبادان در لیگ دسته اول فوتبال کشور معرفی شده بود.

  تیم صنعت نفت آبادان پس از انتخاب کادر فنی خود از 15 تیر ماه تمرینات خود را زیر نظر ابراهیم قاسمپور در آبادان آغاز خواهد کرد و گفته می‌شود این مربی نام آشنای شهر آبادان لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به مدیریت باشگاه صنعت نفت تحویل داده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار