تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۴۳۲۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی كارخانه تولید رب گوجه فرنگی دزفول
نماينده مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به جایگاه صنعت کشاورزی در این شهرستان، یک کارخانه تولید رب گوجه در دزفول ساخته شده که به زودی به بهره برداری می رسد.

عباس پاپی زاده با اشاره به خسارات وارده به بخش كشاورزی شهرستان دزفول گفت: به دلیل شرایط جوی و بارانهای سیل آسا، پیگیری های فراوانی برای مصوب كردن بودجه جهت كمك به كشاورزان خسارت دیده انجام شده است.

پاپی زاده در خصوص رفع معضل بیكاری در شهرستان دزفول گفت: مذاكراتی با شركت شهید رجایی دزفول و دو سرمایه گذار برای راه اندازی یک کارخانه قند به منظور رفع معضل بیکاری و کاشت محصول چغندر در منطقه شهرستان دزفول انجام شده است.

وی به احداث كارخانه تولید رب گوجه فرنگی در دزفول اشاره كرد و افزود: این كارخانه در شهرك صنعتی دزفول احداث شده و روزانه 500 تا یكهزار تن گوجه فرنگی نیاز دارد. این کارخانه در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و خوراک اصلی آن یعنی گوجه فرنگی به خوبی در این شهرستان وجود دارد.

پاپی زاده اظهار کرد: با راه اندازی شركت قند و بهره برداری از شركت تولید رب گوجه فرنگی، معضل بیكاری رفع و شاهد توسعه روز افزون كشاورزی شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: مشكلات شهر سیاه منصور شامل فاضلاب، ساخت مسكن برای جوانان تخصیص زمین ورزشی پیگیری و مجوز دایر كردن یك شعبه اداره برق و یك باب ساختمان كلانتری در این شهر اخذ شده است.
 

مرجع / مـهـر
برچسب ها: کارخانه ، رب ، دزفول
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
علي كلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
0
2
نام شركت و برند رب توليدي و شماره تماس با شركت را بفرماييد
سپیده افرید
|
United States of America
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
0
لطفا نام شرکت و شماره تماس را ذکرکنید.
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
0
با عرض سلام خدمت شما زحمت کشان عرصه کشاورزی بیشتر بچه های دزفول و حومه از بیکاری رنج میکشند بیشتر جوانهای ما تحصیل کرده می باشند که متاسفانه مجبور می شوندکه کارهای کارگری که در شان آنها نیست کار کنند خواشمند است برای اشتغال این جوانان فکری بکنیداین جوانها سرمایه ملی این مملکت هستند با تشکر عباسی ازخطه همیشه سربلند ایران -- دزفول
:
:
:
آخرین اخبار