تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۳۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجم جدید فولادخوزستان: به دنبال آقای گلی هستم
بازيكن جديد تيم فوتبال فولاد‌خوزستان می گوید همیشه به دنبال آقای گلی بوده ام و هدف های بزرگی در سر دارم.

مهدي نيايش اظهار‌كرد: براي پيشرفت و باتوجه به اين كه فولاد، تيم بزرگي است و امكانات خيلي خوبی دارد، به اين تيم آمدم. به نظرم امكانات باشگاه فولاد با هيچ باشگاهی قابل قياس نيست و معتقدم اگر كسي بخواهد در فوتبال پيشرفت كند، باشگاهی بهتر از فولاد پيدا نمي‌كند؛ در اين جا جو خوبي هم حاكم است.

وی که سابقه آقای گلی لیگ امید کشور را دارد، گفت: هميشه و در همه حال به دنبال آقاي گلي  هستم و دوست دارم بهترين باشم. به هدف‌هاي بزرگي فكر مي‌كنم و تلاش مي‌كنم به آن‌ها برسم. همچنین تلاش مي‌كنم جاي افشين را به خوبی پر كنم و از هواداران مي‌خواهم برای موفقیت تیم مانند هميشه از فولاد حمايت كنند.

خرید جدید سرخ پوشان اهوازی درباره شرايط این تيم گفت: فولاد شرايط خوبي دارد و مطمئن باشيد ما در فصل جدید نسبت به سال قبل، عملكرد بهتري خواهيم داشت و جايگاه بالاتري به دست خواهيم آورد.

وی درخصوص سابقه خود نیز بیان کرد: متولد سال 1370 از شهرستان بهبهان هستم و فوتبالم را از مدرسه فوتبال همين شهر شروع كردم. پس از آن به نيروي زميني اهواز آمدم و سپس به مدت پنج سال در تيم های رده های سنی نوجوانان تا بزرگسالان استقلال اهواز بازي كردم.
 
نیایش ادامه‌داد: امسال سومين سالي است كه در تيم‌هاي فولاد حضور دارم و سال گذشته نيز توانستم عنوان آقاي گلي ليگ‌ برتر اميد كشور را كسب كنم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
0
0
جونم بهبهان و بهبهانی.خوزستان و خوزستانی.ایران و ایرانی
:
:
:
آخرین اخبار