تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۴۳۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از قرنطینه کردن جوان رامهرمزی تا اشک شوق پسرکی که خانه‌دار شد
سفر معاون اول رئیس جمهور از فرودگاه اهواز تا آخرین مقصد در استان خوزستان، دزفول همراه با حاشیه‌های دیدنی و شنیدنی بود.

صبح امروز معاون اول رئیس جمهور به همراه هیئتی از معاونان و مسئولان دولتی وارد فرودگاه اهواز شد.

خبرگزاری فارس: از قرنطینه کردن جوان رامهرمزی تا اشک شوق پسرکی که خانه‌دار شد

* محمدرضا رحیمی در فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران و زمانی که از وی سئوال شد میزان اعتبار لازم برای پروژه‌های مورد افتتاح مسکن مهر چه میزان است؟ از وزیر راه و شهرسازی در گوشی کمک گرفت و به وی تقلبی رسانده شد.

* سفر رحیمی به اهواز در حالی صورت گرفت که همزمان با افتتاح پروژه‌های مسکن مهر استان خوزستان، بهره‌برداری از بیمارستان یک صد تخته رامهرمز و حضور در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری ماهشهر نیز در دستورکار وی قرار داشت.

* افتتاح بیمارستان رامهرمز نیز با ازدحام بسیار زیاد جمعیت صورت گرفت و شهروندان این منطقه با همراه داشتن نامه‌هایی خواستار ملاقات با وی شدند.

* این موضوع به همین جا ختم نشد و سروصدای مردم برای دیدار با رحیمی همچنان ادامه داشت، چراکه بسیاری از شهروندان افتتاح بیمارستان نیمه تمام و به اصطلاح «خالی» را در خور شأن خود نمی‌دیدند.

* این سروصداها تا جایی ادامه داشت که حراست بیمارستان مجبور به قرنطینه و حبس کردن جوان رامهرمزی در یکی از اتاق‌های بیمارستان کرد تا مشکلی در اجرای برنامه پیش نیاید.

* مسئولان ملی و استانی هم پس از افتتاح بیمارستان رامهرمز به سرعت محل را ترک کردند و راهی ادامه برنامه‌های سفر یک روزه‌شان به استان شدند.

* در دزفول نیز هنگام افتتاح واحدهای مسکن مهر این شهرستان و دادن کلید یکی از منازل به صاحبش، جوان دزفولی اشک در چشمانش حلقه زد و خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: «نه پدربزرگم و نه پدرم تا به حال هیچ یک منزلی از خود نداشته‌اند و با اجرای طرح مسکن مهر فقط من هستم که صاحب خانه شده‌ام و از این بایت نیز بسیار خرسند و خوشحالم.»

* سوژه تکراری عدم دعوت از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خوزستان برای حضور در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری پتروشیمی در ماهشهر نیز جای بحث و تأمل بسیار دارد.

* سفر امروز معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه وی عصر امروز به پایان رسید

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
0
1
خوش به حال جوان دزفولي كه يه خيري از اين دولت بهش رسيد مني كه هم پدرم وهم پدربزرگم خونه داشتند ولي من حتي فكر خريدنش برام سخته چيكار بايد بكنم؟
:
:
:
آخرین اخبار