تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۳۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدورمجوز استخدام نیروی جدید در دانشکده پزشکی آبادان
سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با پیگیریهای صورت گرفته، موفق به دریافت مجوز استخدام 60 نیروی جدید در این دانشکده از سوی وزیر بهداشت و درمان شدیم.

محمداسماعیل مطلق افزود: به زودی شرایط  استخدام این افراد ( در رشته های مورد نیاز) از طریق روزنامه های کثیرالانتشار به اطلاع عموم می رسد.

وی اظهار کرد: واجدان شرایط استخدام برای کار و اشتغال در بخشهای جدید بیمارستان شهید بهشتی شامل اتاق عمل، مراقبت های ویژه، جراحی زنان و مردان، داخلی زنان و مردان، زایشگاه، اطفال و همچنین ستاد دانشکده علوم پزشکی آبادان جذب می شوند.

مطلق در خصوص نحوه استخدام نیروهای جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: این افراد به اساس قرارداد تبصره پنج ماده 31 و ماده 32 آئین ‌نامه اداری استخدامی کارمندان غیر هیئت علمی استخدام می شوند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از سال 1357 تاکنون شبکه بهداشت و درمان آبادان متولی واقعی بهداشت و درمان در منطقه شهرستان آبادان به شمار می رود و خدمات مفید و موثر بهداشتی درمانی به مردم بزرگوار و فهیم آبادان ارائه کرده است.

همچنین مدتی قبل برای تمرکز زدایی حوزه سلامت در استان خوزستان، دانشکده علوم پزشکی آبادان مسئولیت حوزه بهداشت و سلامت جنوب غرب خوزستان را به عهده گرفت.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار