تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۳
کد خبر: ۴۳۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منتظری در استقلال ماندنی شد/
بازیکنی که اسم تیمش را نمی‌داند!
مدافع تیم استقلال گفت: احتمال دارد تا پایان فصل در استقلال بمانم.
پژمان منتظری پس از نشستی که با علی فتح‌الله‌زاده برای مشخص شدن وضعیتش در فصل آینده داشت، گفت: همه در جریان رفتن من به لیگ چین بودند و یکی از جدی‌ترین بحث‌هایم همین تیم چینی بود. قبل از اینکه لیگ ایران تمام شود صحبت‌هایی انجام داده بودیم ولی چون 6 ماه مانده بود تا نیم‌فصل تمام شود گفتم شرطم این است که این مدت در استقلال بازی کنم.

وی افزود: به مسئولان آن تیم گفتم 6 ماه مرا به یک تیم چینی دیگر به صورت قرضی بدهند ولی وقتی دیدم شرایط به این شکل است دست پیش را گرفتم و از آنجایی که حالا استقلال به جمع 8 تیم آسیا رسیده دوست داشتم من هم حضور داشته باشم. آنها هم این موضوع را قبول کردند و چند بند در قرارداد من گذاشتند که از نظر مالی کمی به ضرر من شد ولی به هر حال قول این موضوع را گرفتم و به اردوی تیم ملی رفتم.

بازیکن تیم استقلال عنوان کرد: حالا هم که با فتح‌الله‌زاده جلسه داشتم درباره مبلغ هیچ صحبتی نکردم و تنها بحث‌مان بر سر این موضوع بود که قرار است تا نیم‌فصل در استقلال بمانم یا تا آخر فصل. فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در این مدت به من لطف داشتند و در حالی که من هیچ قراردادی هم نبستم مطمئنا تا نیم‌فصل در استقلال می‌مانم چون با هیچ تیم داخلی صحبتی نکردم و دوست دارم در ایران فقط برای استقلال بازی کنم.من تا نیم‌فصل صددرصد در استقلال هستم و این زمان تا فینال لیگ قهرمانان خواهد بود.

وی درباره اینکه ایا رفتن به لیگ چین او را تنبل نمی‌کند، گفت: این موضوع همیشه در فوتبال حوزه‌های خلیج‌فارس بوده و می‌گفتند بازیکنان ایرانی در آنجا تنبل می‌شوند. لیگ چین هم سختی‌هایی دارد.

منتظری درباره دور بودن راه چین گفت: این مسئله هم درست است. با استقلال که چند وقت است به شهرستان می‌رویم دور بودن راه شرایط را سخت می‌کند اما خودم دوست دارم 2،3 سالی خارج از ایران بازی کنم. الان که در اوج فوتبالم هستم می‌توانم این کار را انجام دهم. شاید اگر کمی بگذرد دیگر نتوانم لژیونر شوم و نمی‌خواهم این تجربه را از دست بدهم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا بعد از جام‌جهانی نمی‌تواند پیشنهاد بهتری دریافت کند، تصریح کرد: خودم هم این دغدغه را داشتم اما این پیشنهاد از 6 ماه قبل بود و من هم به آقای فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در نیم فصل صحبت کردم. آنها به من گفتند فعلا نرو و خودم هم دوست نداشتم در استقلال را ترک کنم.

وی افزود: رسیدن پیشنهاد بعد از جام‌جهانی یکی از دغدغه‌های من است اما ممکن است این پیشنهاد برسد و ممکن است نرسد. اینکه صبر کنم بعد از جام‌جهانی، ریسک است اما حالا که پیشنهاد خوبی از چین دارم و یک بند خوب در قراردادم است که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌توانم با استقلال باشم؛ نمی‌خواهم آن از دست بدهم.

منتظری اظهار داشت: این پیشنهاد قطعی نیست، شاید هم تا پایان فصل در استقلال ماندم و حتی تا سال بعد اما در این 2،3 روز تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

منتظری درباره اینکه حضور در لیگ چین او را از اردوهای تیم ملی دور می‌کند گفت: 6 ماه پیش هم که چینی‌ها به من پیشنهاد دادند گفتم که باید این بند در قراردام باشم که در همه اردوهای تیم ملی که دعوت می‌شوم حضور داشته باشم و آنها هم تا حدود زیادی این مسئله را قبول کردند.

بازیکن تیم ملی گفت: با کی‌روش صحبتی نکردم یعنی این اتفاقی نیفتاد که با او صحبت کنم چرا که بعد از بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی همه خوشحال بودیم و فرصت صحبت پیش نیامد.

وی درباره اینکه شاید بازی در لیگ چین باعث شود او از ترکیب تیم ملی دور شود گفت: کی‌روش همیشه بازیکنان را زیرنظر می‌گیرد و دور شدن از چشمان او عامل آن نیست که از تیم ملی جدا شوم. هر کسی هدفی دارد و هدف من این است که در خارج از ایران بازی کنم. در اردوهای تیم ملی هم اگر دعوت شوم کی‌روش آمادگی بازیکنان را در نظر می‌گیرد.

منتظری نامی از پیشنهاد تیم چینی‌اش نبرد و با تکذیب اینکه نام این تیم دالیان است تاکید کرد: باور کنید اسم این تیم را فقط مدیربرنامه‌هایم می‌داند. حتی او هم این موضوع را به من اعلام نکرده است، فقط به من گفته که تیم خوبی است و هر وقت خواستی به اینجا بیایی اعلام می‌کنیم کدام تیم است. او همه چیز قرارداد را از مبلغ و بندها را برای من ایمیل کرده و باید بگویم شرایط خوبی است.

وی درباره پیشنهادهای مطرح شده از قطر نیز گفت: این پیشنهادها الان نیامده‌اند. پیشنهادهایی از قبل بود و صحبت‌هایی هم شد اما دوست نداشتم به آنجا بروم. حتی پیشنهادهایی از امارات بود اما مذاکرات به جایی نرسید.

مدافع استقلال درباره اینکه چه زمانی سر تمرینات استقلال حاضر می‌شود گفت: حقیتش این است که من 6 ماه است به اهواز نرفته‌ام. حتی در تعطیلات هم فرصت نشد به شهرم بروم. الان می‌خواهم 2،3 روزی در اهواز باشم و اگر تا ساعت 18 امروز توانستم بلیت بگیرم به اهواز خواهم رفت و بعد از 2،3 روز به تمرینات خواهم رفت و اگر نتوانستم بلیت بگیرم امروز به تمرین می‌روم.

منتظری درباره اردوی اوکراین استقلال گفت: همین الان پاسپورت من را زوری گرفتند (خنده) و قرار است ویزا هم بگیرند و به اوکراین بروم. حداقل تا نیم‌فصل بازیکن استقلالم و در اردوها شرکت می‌کنم.

به گزارش تسنیم مدافع تیم استقلال در پایان کنفرانس خبری‌اش و در صحبتی جداگانه درباره وضعیت مالی این تیم گفت: استقلال در این چند سال همیشه اینگونه بوده است. اکنون 6 سال است که آقای فتح‌الله‌زاده را می‌شناسم و از همان روزی که با او قرارداد بستم استقلال همین وضعیت را داشته و نمی‌دانم امسال چه اتفاقی خواهد افتاد. اکنون هم با او صحبت کردم و گفتم صددرصد تا نیم‌فصل در استقلال هستم اما درباره مسائل مالی صحبتی نکردیم.

وی درباره اینکه چه زمانی در مورد مبلغ قراردادش با فتح‌الله‌زاده صحبت خواهد کرد گفت:‌حاج‌آقا امروز مهمان داشتند و درست نبود که بخواهم درباره مسائل مالی صحبت کنم. این مسئله چیز مهمی نیست و تلفنی هم می‌توانم درباره آن صحبت کنم.

منتظری در پاسخ به اینکه آیا قرعه خوب استقلال در آسیا باعث شده او بخواهد در استقلال بماند، اظهار داشت: این مسئله نبود؛ هدفم این بود که با استقلال در مراحل بالاتر هم حضور داشته باشم. این قرعه باعث نشد من در استقلال بمانم. ما تیم خوبی داریم و باید در آسیا حضور پرقدرتی داشته باشیم. شاید از این مرحله عبور کردیم و خدای ناکرده در مرحله بعدی حذف شدیم اما امیدوارم تا فینال بالا برویم.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، چین ، منتظری
:
:
:
آخرین اخبار