تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۳۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از هفت سال حضور در تیم صنعت نفت آبادان صورت گرفت
وداع کاپیتان طلایی پوشان با آبادانی‌ها

پس از هفت سال حضور، روح الله عرب کاپیتان محبوب تیم صنعت نفت آبادان تصمیم بر جدایی از این تیم گرفت صبح امروز رسماً از تیم صنعت نفت جدا شد.

  سیامک کوهنورد بازیکن تیم صنعت نفت پس از دو فصل حضور در تیم صنعت نفت آبادان سرانجام امروز با باشگاه صنعت نفت تسویه حساب کرد و از این تیم جدا شد تا فصل آینده را در تیم فجر سپاسی شیراز توپ بزند.

این بازیکن پیش از این نیز اعلام کرده بود که دیگر حاضر به بازی در تیم صنعت نفت آبادان نیست و در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

مهدی دغاغله نیز دیگر خرید پر سر و صدای نفتی‌ها در فصل گذشته امروز رسماً با باشگاه صنعت نفت تسویه حساب کرد و از این تیم جدا شد.

گفته می‌شود دغاغله راهی تیم سابق خود یعنی ملوان بندر انزلی خواهد شد.

اما کاپیتان محبوب طلایی پوشان آبادانی که 7 سال از دوران ورزشی خود را در آبادان سپری کرد پس از سقوط مجدد تیم صنعت نفت آبادان به لیگ دسته اول سرانجام تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند.

روح‌الله عرب که از سال 85 از تیم نساجی قائم‌شهر راهی دیار نفت شده بود، عنوان کرد شرایطی در آبادان حاکم شده که قادر نیست در این شهر باقی بماند و قصد دارد به پیشنهادات دیگری فکر کند.

عرب ضمن عذرخواهی از مردم آبادان و فوتبال دوستان این شهر اظهار کرد: امیدوارم که مردم آبادان مرا درک کرده و متوجه باشند که به خاطر حضور صنعت نفت در لیگ دسته اول از این تیم جدا نشدم چرا که من از 7 سال حضورم در آبادان چهار سال آن را در دسته یک در خدمت این تیم بودم، اما فکر می‌کنم برای این تیم تکراری شدم و دوست دارم جای خود را به بازیکنان شایسته دیگری دهم.

گفته می‌شود مقصد بعدی "روح الله عرب" پرسپولیس تهران یا فجر سپاسی شیراز خواهد بود، ضمن اینکه این بازیکن مدتی پیش قرارداد داخلی با باشگاه فولاد خوزستان امضا کرده بود اما این قرار داد بنا به دلایلی فسخ شد.

بدین ترتیب روح الله عرب، سیامک کوهنورد و مهدی دغاغله نیز پس از توافق و اتمام مدت قراردادشان با باشگاه صنعت نفت آبادان این تیم را ترک کردند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار