تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۳۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترانسپورت از نوع نفتی / زهیوی از نفت تهران به نفت آبادان رسید

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت گفت: رحیم مهدی زهیوی بازیکن فصل گذشته تیم نفت تهران ظهر امروز با امضا قراردادی به نفت آبادان پیوست.

غلامعلی ناصری از پیوستن این بازیکن خوزستانی به نفت آبادان خبر داد و گفت، زهیوی فصل گذشته همراه با تیم نفت تهران در مقابل صنعت نفت حاضر بود و یک گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند.

وی ادامه داد: این بازیکن همچنین، در آن بازی که با برد پر گل تیم نفت تهران همراه بود سه پاس گل برای تیمش ساخت و سهم زیادی در این پیروزی برای تیمش داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت تصریح کرد: رحیم مهدی زهیوی متولد سال 1366 و اهل سوسنگرد است و از خریدهای خوب این فصل باشگاه صنعت نفت خواهد بود.

ناصری افزود: این اولین خرید باشگاه صنعت نفت آبادان برای حضور پر قدرت در فصل 93-92 لیگ دسته اول باشگاه های کشور است و در ادامه نیز بازیکنان دیگری به این مجموعه اضافه خواهند شد.

این بازیکن 25 ساله که با پیشنهاد قاسمپور سرمربی طلایی‌پوشان به این تیم پیوسته است و سابقه حضور در تیم‌های شهرداری یاسوج، نفت مسجد سلیمان، استقلال اهواز، شهرداری بندرعباس، و نفت تهران را در کارنامه خود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از امروز رحیم مهدی زهیوی بازیکن اهل سوسنگرد و فصل گذشته نفت تهران با امضا قراردادی دو ساله رسماً به تیم صنعت نفت آبادان پیوست.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار