تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۳۵۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختيار رحماني: افشين، ميان ستارگان سپاهان هم به چشم مي آيد
كاپيتان تيم فوتبال فولادخوزستان معتقد است افشين، ميان ستاره‌هاي سپاهان نيز به چشم خواهد آمد.

بختيار رحماني اظهار كرد: سپاهان تيم كمي نيست و ابهت دارد. البته آرش اگر به استقلال هم مي‌رفت، برايش مي‌گرفت. او هر دقيقه با من در تماس بود و من نيز به او مي گفتم كه يك تصميم خوب بگير و كاري نداشتم كه به چه تيمي برود.



رحماني ادامه داد: آرش توانايي بازي در چند پست را دارد و فكر مي‌كنم ميان ستاره‌هاي سپاهان بازهم به چشم خواهد آمد. در كل به نظرم آرش مي تواند در سپاهان ترقي كند و بايد به تصميم او احترام گذاشت و برايش آرزوي موفقيت كرد.

وي در ادامه درباره شرايط تيمش توضيح داد: اردوي سوم ما، در تهران در حال برگزاري است و تا به حال سه، چهار جلسه‌ تمريني برگزار كرده ايم و خوشبختانه شرايط خوب است. همچنين هتلي كه در تهران در آن اقامت داريم، نسبت به هتل دو اردوي قبلي، خيلي بهتر است.

هافبك سرخ پوشان اهوازي با بيان اين كه در اردوي تهران تمام نفرات تيم حضور دارند و براي حضور پر قدرت در مسابقات به تمرين مي پردازند، گفت: امروز نيز با تيم نفت تهران يك ديدار تداركاتي برگزار مي‌كنيم كه به نظرم به هماهنگ‌تر شدن ما كمك خوبي مي‌كند؛ هر چند كه به جز افشين كسي از تيم ما جدا نشده است.

وي با اشاره به اين كه بعد از اردوي تهران، به اهواز مي‌آييم و تمرينات‌مان را در اين شهر پيگيري مي‌كنيم، افزود: دوم مردادماه بايد اولين ديدارمان را در ليگ برتر برگزار كنيم و خدا را شكر براي اين بازي ها آماده هستيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار