تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۴۳۵۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظر آقای وزیر در مورد تفکیک جنسیتی
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به حضورش در کابینه دولت آینده، گفت: حضورم در کابینه دولت آینده را باید از رئیس جمهور منتخب سوال کنید.
کامران دانشجو، چهارشنبه شب در نشست خبری در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: مواضع رئیس جمهور منتخب اعتدالی است و بر این اساس گمان می کنم در سایه دولت اعتدال و امید کشوری سرافراز و پیروز را خواهیم داشت.

وی در خصوص تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها بیان کرد: تفکیک جنسیتی یک بحث حاشیه‌ای است و فکر اجرای اصلی آن با من نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جذب دانشجویان غیر ایرانی، یادآور شد: هم اکنون به دنبال راهکارهایی هستیم تا در آینده نزدیک هر دانشجویی از هر کجای دنیا بتواند در ایران تحصیل کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه دانشجویان غیر ایرانی بسیاری راغب به تحصیل در این کشور هستند و می خواهند مراتب علمی خود را در ایران افزایش دهند.

دانشجو در خصوص کیفیت دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی، گفت: هم اکنون محتوای دروس در دانشگاه های علمی و کاربردی 70 درصد عملی و 30 درصد تئوری است که این امر نشان می دهد که کیفیت این دانشگاه ها مطلوب است
مرجع / مـهـر
برچسب ها: وزیر علوم ، تفکیک ، جنسیتی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
هیات علمی بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
0
3
بهترین سالهای بازدهی تدریس را در زمان ایشان در خانه سپری کردم . بیشترین تحقیر و بی اعتنائی هم در زمان ایشان به امثال بنده شده است.
ایشان بمانند تا پاسخگو باشند.
کیومرث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
0
1
دانشگاه علمی کاربردی که من توش درس میخونم نود و نه درصد تئوریه
سال دیگه مدرکم رو میگیرم اما تخصص ....
هيئت علمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
0
1
مقاله اي در باره وضعيت اسفبار دانشگاه ها در هشت سال گذشته نوشته ام اگر درخواست كنيد برايتان مي فرستم به ويزه در چهار سال وزارت آقاي دانشجو.
:
:
:
آخرین اخبار