تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۴۳۶۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کعبی: آمدن به استقلال برایم از حضور در جام جهانی با ارزش تر است!
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید این تیم تولد جدیدی برای بازیکنان قدیمی استان است.

حسین کعبی اظهار کرد: خدا را شکر می کنم به جایی برگشتم که فوتبالم را از آن جا آغاز کردم. اکنون در خدمت استقلال خوزستانی هستم که امسال وارد لیگ برتر کشور شده است و شرایط سختی دارد.



وی ادامه داد: اکنون بازیکنانی در این تیم هستند که بیشتر آن ها بازیکنان سابق فولادخوزستان بوده و فوتبال خود را در این شهر و ورزشگاه آن شروع کردند که من از این موضوع بسیار خوشحال هستم. امیدوارم امسال بتوانیم بازی های خوبی را ارایه دهیم و نتایج خوبی نیز به دست آوریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان به انتقاداتی مبنی بر این که این تیم بازیکنانی که فوتبال شان تمام شده است را جذب کرده اشاره و عنوان کرد: اکنون انتقادات و حرف و حدیث هایی در این زمینه وجود دارد که باید بگویم خدا را شکر ما به تیمی آمده ایم که مربی آن، این بازیکنان را می شناسد و مطمئن باشید که ما نیز می توانیم برای وی با جان و دل بازی کنیم.

وی افزود: ویسی مربی ای نیست که بازیکنانی را جذب کند که تیمش با آن ها نتواند نتیجه بگیرد، بلکه او بازیکنانی را به خدمت می گیرد که به آن ها اطمینان داشته و می داند که آن نفرات نیز برای او کار کرده و زحمت می کشند.

کعبی با بیان این که به انتقادات موجود کاری ندارم، خاطر نشان کرد: به نظرم این انتقادات از طرف افرادی است که متاسفانه فوتبالی نیستند و قصد خراب کردن جو تیم را دارند ولی مطمئن باشید ما به دنبال چنین مسایلی نیستیم و مجموعه ای داریم که فوتبالی بوده و آن را بلد هستند و من از این موضوع بسیار خوشحالم.

وی امسال را سال خاصی برای خود دانست و گفت: امیدوارم هر آنچه در توان خود دارم به نمایش بگذارم تا دیگر شاهد این حرف و حدیث ها نباشیم و مطمئن باشید کسانی که به ورزشگاه می آیند از دیدن فوتبال ما لذت خواهند برد.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته ایم، اظهارکرد: در این اردوها تمرینات خوبی داشتیم و چند بازی دوستانه نیز پیش رو داریم. به نظرم باتوجه به این که اکنون از دوران بدنسازی خارج شده ایم، بازی های دوستانه به ما بسیار کمک می کند و ما به این دیدارها نیاز داریم. بدنسازی بسیار خوبی داشتیم و از تمرینات مان نیز لذت بردیم؛ واقعا تمریناتی  داشتیم که من طی این چند سال تاکنون انجام نداده بودم.

کعبی در ادامه درباره عبدالله ویسی، سرمربی این تیم گفت: در روزهای آخر فوتبال ویسی در دو بازی با او همبازی بودم که علاوه بر من، مبعلی، کلاه کج و بختیاری زاده نیز با وی همبازی بودند. ویسی سنی ندارد و خدا را شکر می کنم که او اکنون سرمربی ما است چرا که می توانیم همدیگر را درک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: من به خاطر ویسی و مردم خوزستان که من را حسین کعبی کردند، با این تیم قرارداد بستم. بستن قرارداد با این تیم و این که ویسی قبول کرد که من به استقلال بیایم، برایم از حضور در جام جهانی بیشتر ارزش دارد!
 
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که به طور حتم استقلال می تواند امسال نتایج خوبی را به دست آورد، عنوان کرد: مطمئن باشید اگر تماشاگران برای دیدن بازی هایمان به ورزشگاه بیایند می توانیم نتایج خوبی به دست آوریم. هر چند که کار سختی را پیش رو داریم اما بازیکنان جوان و باتجربه بسیار خوبی در تیم داریم و انشاالله می توانیم نتیجه بگیریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار