تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۴۳۸۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جلسات غيررسمي شورای شهر اهواز چه مي‌گذرد؟
عضو منتخب شوراي شهر اهواز گفت: شوراي اهواز 21 عضو دارد و هر يك از اين اعضا ديدگاهي دارد كه بايد تا قبل از برگزاري جلسات رسمي شورا به انسجام و نزديكي ديدگاه ها دست يابيم.  
 
آذر زمان‌پور با بيان اين‌كه جلسات غيررسمي شورا در حال برگزاري است، اظهار كرد: در اين جلسات كه هدف در آنها ايجاد تعامل و ارتباط بيشتر ميان اعضاي شوراي شهر است، درباره شاخص‌ها و ملاك‌هايي كه رييس شورا و شهردار بايد داشته باشد، صحبت هايي مي‌شود.  
 
وي افزود: در اين جلسات سعي مي‌شود اقدامات اوليه براي برگزاري جلسات رسمي مهيا شود و ديدگاه‌هاي هر يك از اعضا شناخته و مشخص شود كه بتوان با تعامل، اين ديدگاه‌ها را به هم نزديك كرد.  
 
زمان‌پور گفت: اولويت‌هاي كار در شهر اهواز افزايش سرانه فضاي سبز، رفع مشكلات ترافيك و حمل و نقل، ايجاد چهره‌اي زيبا در شهر و ايجاد طراوت و سرزندگي براي شهروندان، رفع مشكل ريزگردها و مسايل كيفيت آب، ساحل‌سازي و افزايش فضاهاي تفريحي و رفاهي است.  
 
وي ادامه داد: در انتخاب شهردار اهواز نيز با توجه به اين‌كه شهردار اين كلان‌شهر بايد تعهد، كارآمدي، برنامه‌محور بودن، داشتن سند چشم‌انداز حداقل 5 ساله و داشتن برنامه‌هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت را دارا باشد، گفت‌وگو مي‌شود. در اين شهر هيچ شهرداري بدون برنامه نمي‌تواند كار كند و بايد كارهاي مطالعاتي انجام داده باشد.  
 
اين عضو منتخب شوراي شهر اهواز تصريح كرد: شهر اهواز از كلان‌شهرهايي است كه شهردار آن بايد كوچه به كوچه و محله به محله آن را بشناسد و تنها به يك محله خاص نپردازد.  
 
وي افزود: اهواز از معدود كلان‌شهرهايي است كه رودخانه از آن مي‌گذرد و مي‌توان از اين ظرفيت شهر به خوبي استفاده كرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: شورای شهر اهواز
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
0
1
پس جايگاه برنامه وسند چشم انداز توسعه اهواز كجاست.؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
0
0
متاسفم برای تمامی مسعولین خوزستان
محمد
|
United States of America
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
0
0
من يه پيشنهاد دارم براي رفع کم آبي رودخانه کارون، مسئولين ميتونن با يه برنامه ريزي بيرون شهر اهواز يعني چند کيلومتر بعد از خروجي رودخونه از اهواز يه سد بزنن، يا يه سد سرريز بزنن که بعد از بالا اومدن آب تو شهر... خود به خود آب اضافي از سد سرريز ميشه و متعادل ميشه.
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
1
0
آخر کسی که به نفع مصالح آنها باشد می آید
:
:
:
آخرین اخبار