تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۴۴۱۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجازی:هیچ کس به حرف‌های من گوش نمی‌دهد
وقتی استاندار خوزستان از یکی از مدیران حاضر در جلسه خواست که در رابطه یکی از مشکلات توضیح دهد آن مدیر بحث دیگری را شروع کرد که با واکنش حجازی روبرو شد که گفت: معلوم است در این جلسه هیچ کس به حرف‌های من گوش نمی‌دهد
جلسه کارگروه توسعه کشاورزی خوزستان جهت بررسی مشکلات طرح‌های کشاورزی این استان در استانداری تشکیل شد.
 
جلسه کارگروه توسعه کشاورزی خوزستان که در آن مشکلات طرح‌های کشاورزی بررسی شد دارای حاشیه‌هایی بود.
 
*در این جلسه که به ریاست سید جعفر حجازی استاندار خوزستان در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، برای رفع موانع و مشکلات طرح‌های کشاورزی در نقاط مختلف استان تصمیماتی اتخاذ شد.
 
* در کارگروه توسعه کشاورزی خوزستان، مدیر شعب بانک‌های خوزستان از جمله سپه، کشاورزی، توسعه تعاون، صنعت و معدن و صادرات گزارشی از پرداخت تسهیلات ارائه دادند.
 
*گزارش برخی مدیر شعب بانک‌های خوزستان با نارضایتی استاندار مواجه شد که وی تذکراتی به روسای بانک‌ها داد.
 
*سید جعفر حجازی در پاسخ به مدیر شعب یکی از بانک‌ها در استان خوزستان که گیر کار را در تهران عنوان کرد گفت: همه در اهواز نشسته‌ایم و انتظار داریم کار‌ها حل شود.
 
استاندار خوزستان افزود: کار‌ها با تلفن حل نمی‌شود باید به تهران بروید و مشکلات را پیگیری کنید تا به سرانجام برسد.
 
*همچنین استاندار خوزستان از مسئولان استانی خواست به کسانی که طرحی را ارائه داده‌اند اما برای دریافت تسهیلات اقدامی نمی‌کنند به صورت کتبی اخطار دهند و اگر تا پایان هفته کاری نکردند نام آن‌ها را حذف و افراد دیگری را جایگزین کنند.
 
حجازی تاکید کرد که نباید خود را به چند نفر محدود کنیم زیرا برخی نیازی به این تسهیلات ندارند فقط نوبت را اشغال کرده‌اند.
 
*تعداد خبرنگاران در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی خوزستان به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسید اما با این حال رئیس جلسه از حضور آن‌ها تقدیر کرد.
 
*در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی خوزستان همچنین تعدادی از مدیران استانی از جمله امیرحسین نظری مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، عزیز ارشم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان و رضا میرانی معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گزارشی از کارهای انجام شده در زمینه اشتغال ارائه دادند.
 
*آماری که از سوی بانک‌ها در رابطه با تسهیلات ارائه می‌شد حاکی از آن بود بیشتر افرادی که به بانک معرفی شده‌اند به دلایل مختلف تسهیلات دریافت نکرده‌اند.
 
*وقتی استاندار خوزستان از یکی از مدیران حاضر در جلسه خواست که در رابطه یکی از مشکلات توضیح دهد آن مدیر بحث دیگری را شروع کرد که با واکنش حجازی روبرو شد که گفت: معلوم است در این جلسه هیچ کس به حرف‌های من گوش نمی‌دهد.
 
*رئیس شورای اداری خوزستان در این جلسه اذعان کرد که خوزستان در بحث صنایع تبدیلی کشاورزی از استان‌های دیگر عقب‌تر است.
 
*قبل از سخنان استاندار در جلسه، حجت الله اژدر مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان دکلمه‌ای در مورد ماه مبارک رمضان و حضرت امیرالمومنین علی (ع) قرائت کرد.
 
*دکلمه مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان با اینکه بیش از وقتی که درخواست کرده بود به طول انجامید اما مورد تحسین حاضران در جلسه قرار گرفت.
 
*استاندار خوزستان به شوخی گفت: در ماه مبارک رمضان قرار داریم و باید همه اعضا و جوارح انسان روزه باشند که در این جلسه هم گوش برخی از مسئولان نمی‌شنود، چشم‌های برخی هم اعداد و ارقام را نمی‌بیند و زبان‌هایی هم که باید گزارش دهند هم این کار را نمی‌کنند.
 
*حجازی باز هم با لبخندی خطاب به حاضران بیان کرد که هر کس به حرف معاون ما (اسماعیل عامری گلستان) گوش ندهد حسابش با کرام الکاتبین است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
0
0
مديران حق دارند به حرف شما گوش ندهند چون استاندار بعدي با عملكرد بهتر دارد مي ايد. تا استان را نجات دهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
0
0
باید هم جلسات کارگروهها ی استان به مسخره و شعرخوانی بگذرد تا وضع استان اینگونه شود .متاسفانه هر کی آمده فقط وقت تلف کرده و اسم و رسم جمع کرده و آخرش گفته کسی به حرفم گوش نمیده .امار هم میدهند که صادرات استان از لحاظ ریالی دو برابر شده ولی نمیگویند که نرخ تورم و افزایش قیمت محصولات موجب آن شده است .اقا مردم میفهمند اینقدر با اعداد بازی نکنید .فکر مدیران توانمند باشید نه مدیران ...مند. این چه تیم مدیریتی است که درست کرده اید.خداوکیلی یکی یکی آنها را بررسی کنید و عملکردشان را منتشر کنید
:
:
:
آخرین اخبار