تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۴۴۲۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته اول لیگ برتر/
پرسپولیس با درخشش تازه‌واردها تراکتور را شکست داد+فیلم
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدارش در لیگ برتر برابر تراکتورسازی به پیروزی رسید. تک گل این دیدار را سید صالحی روی پاس پیام صادقیان به ثمر رساند.
در آغاز هفته نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس از ساعت 22:20 چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت که این دیدار با برتری 1-0 پرسپولیس به پایان رسید.  تک گل این بازی را سید مهدی سیدصالحی در دقیقه 81 به ثمر رساند.

 بازی در آرامش کامل آغاز شد و هر دو تیم در دقایق ابتدایی فقط به محک زدن یکدیگر پرداختند.
دقیقه 10، پرسپولیسی‌ها توپی را به روی دروازه تراکتورسازی ارسال کردند که با برخورد با مدافع این تیم در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت اما محسن قهرمانی با نشان دادن نقطه پنالتی کاری کرد که حمله پرسپولیس بی نتیجه نماند. این تصمیم یه یکباره جو ورزشگاه را ملتهب کرد چون به نظر می‌رسید که قهرمانی اشتباه کرده است. در نهایت، رضا حقیقی ضربه پنالتی را به پای حامد لک کوبید و  توپ برگشتی در رقابت نوری و حقیقی برای گلزنی، بر روی سر حقیقی نشست و بعد از برخورد با تیر دروازه به بیرون رفت.

5 دقیقه بعد غلامرضا رضایی پشت محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب توپ شد که در موقعیت تک به تک توپ را از فراز دستان لک به سمت دروازه فرستاد و با این دروازه بان برخورد کرد اما ضربه آرام او به خط دروازه نرسید و توسط مدافعان تراکتورسازی دفع شد.



در دقیقه 24 ارسال هادی نوروزی روی سر محمد نوری نشست که ضربه سر این بازیکن بعد از برخورد با دستان لک و تیر دروازه به بیرون رفت.

نیمه نخست در ادامه اتفاق دیگری نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

 نیمه دوم از همان ابتدا با هیجان زیادی آغاز شد. هادی نورزوی در دقایقی ابتدایی این نیمه با دروازه بان تراکتورسازی تک به تک شد اما پیش از آن که بتواند توپ را به سمت دروازه شلیک کند با خطای کاپیتان تراکتورسازی سرنگون شد. قهرمانی بلافاصله کارت قرمز خود را به اسدی نشان داد تا تیم مهمان نیمه دوم را 10 نفره بازی کند.



دقایق 50 و 55 پرسپولیس دو موقعیت نصفه و نیمه گلزنی را از دست داد. بعد از این فرصت بازی دچار افتی محسوس شد و تا دقیقه 80 به غیر از چند موقعیت برای پرسپولیس که توسط مدافعان و دروازه‌بان تراکتورسازی دفع شد، موقعیت دیگری خلق نشد. در دقیقه 80 سیدمهدی سیدصالحی با فرار از میان مدافعان تراکتورسازی توپ ارسالی پیام صادقیان را به گل برتری پرسپولیس تبدیل کرد.


در دقیقه 85 پاس علی عسگر توسط محمد نوری به گل تبدیل شد که داور اعلام آفساید کرد. در نیمه دوم برای پرسپولیس کفشگری به جای حقیقی و صادقیان به جای رضایی وارد زمین شدند و علی عسگر جایگزین هادی نوروزی شد.

در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت تا این تیم در هفته نخست سه امتیاز بازی مقابل تراکتورسازی را کسب کند.

 در دیگر دیدار امشب استقلال خوزستان به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که بازی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محسن بنگر، میثم حسینی، رضا حقیقی(از دقیقه 73 مهرداد کفشگری)، سید مهدی سیدصالحی، غلامرضا رضایی( از دقیقه 66 پیام صادقیان)، قاسم دهنوی، محمد نوری و هادی نوروزی( از دقیقه 86 حمید علی عسگر)

سرمربی: علی دایی


 
ترکیب تراکتوسازی تبریز:

حامد لک،‌ حبیب گردانی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، محمد ایرانپوریان،‌ مهدی کیانی، مهدی کریمیان، علی کریمی( از دقیقه 82 میثم بائو)، جواد کاظمیان( از دقیقه 53 فرشید طالبی)، محمد ابراهیمی و سعید دقیقی( از دقیقه 63 محسن بیع‌خواه)

سرمربی: مجید جلالی


 
حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی

به گزارش مشرق، با پایان نیمه نخست دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی، هواداران پرسپولیس علیه حامد لک شعار دادند که این بازیکن برای آنها دست زد.

*بازیکنان ذخیره تراکتورسازی بین 2 نیمه در زمین ماندند و به تمرین پرداختند.

* پیش  از آغاز نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس با محسن قهرمانی به صحبت پرداختند.

* با شروع نیمه دوم بازیکنان ذخیره پرسپولیس پشت دروازه تراکتورسازی به گرم کردن پرداختند.

* مرتضی اسدی در دقیقه 48 با خطا بر روی هادی نوروزی، نخستین اخراجی لیگ سیزدهم لقب گرفت.

*بعد از اخراج مرتضی اسدی محمد نصرتی بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی را به بازو بست.

*بعد از اینکه رضا حقیقی روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت خوبی را از دست داد محسن بنگر به این بازیکن اعتراض کرد.

*زمانی که جواد کاظمیان تعویض شد هواداران پرسپولیس این بازیکن را هو کردند.

*در نیمه دوم زمانی که غلامرضا رضایی در یک صحنه دو موقعیت گل را هدر داد علی دایی به این بازیکن اعتراض کرد.

*حدود 10 هزار هوادار بیرون از ورزشگاه حضور داشتند که اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند. معلوم نبود آنها هوادار تراکتورسازی هستند یا پرسپولیس.

* زمانی که هواداران پرسپولیس مشغول تشویق تیم خود بودند، هوادار جانباز این تیم که کنار نیمکت سرخپوشان حضور داشت هواداران را به تشویق بیشتر فرامی‌خواند.

* هنگامی که پیام صادقیان قصد ورود به زمین را داشت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

*علی دایی بارها در طول نیمه دوم به عملکرد بازیکنان پرسپولیس معترض بود. در این بین اعتراض دایی به حقیقی جالب توجه بود.

*در لحظه ای از بازی بین کریمی و دهنوی در داخل محوطه جریمه پرسپولیس  درگیری رخ داد. این مسئله باعث شد هواداران تراکتورسازی کریمی را تشویق کنند و هواداران پرسپولیس به تشویق دایی بپردازند.

* وقت کشی حامد لک باعث شد محمد نصرتی و هواداران پرسپولیس به این بازیکن معترض شوند.

*در بین هواداران پرسپولیس اختلاف نظر مبنی بر تشویق علی کریمی به وجود آمد که درگیری حاصل از این مسئله با دخالت ماموران نیروی انتظامی ختم به خیر شد.

* بعد از گل پرسپولیس علی دایی به شدت تشویق شد.

*بعد از گل پرسپولیس هواداران تراکتورسازی ورزشگاه را ترک کردند.

*هنگامی که علی کریمی تعویض شد هواداران پرسپولیس این بازیکن را تشویق کردند.

*بعد از گل پرسپولیس هواداران تراکتورسازی شروع به سنگ اندازی کردند.

* در دقایق پایانی بازی پیام صادقیان در موقعیتی مناسب به جای پیشروی به سمت دروازه تراکتورسازی خودخواهانه به توپ ضربه زد که این حرکت واکنش تند علی دایی را در پی داشت.

*علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس که اجازه همراهی تیمش را نداشت در ورزشگاه حاضر بود.

* علی دایی در پایان بازی نیز به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

*قاسم دهنوی در پایان بازی به سمت بازیکنان تراکتورسازی رفت و با آنها گفت و گو کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
0
0
باعرض سلام و خسته نباشید
جناب اقای مجید جلالی من نمیدانم شما چرا این اقای سعید دقیقی و بائو را همیشه در ترکیب تیم قرار میدهید و باعث شکست میشوند درست است که چند بار گل به ثمر رسانده اند من از طرفه کل تماشگران اعتراض دارم لطفا یک ترکیب ایشان را بیرون نگه داشته و مارکو باشارا را در ترکیب قرار دهید ممنون میشویم مما تماشگران تیم تراکتور سازی تبریز هستیم و به شما اطمینان داریم
:
:
:
آخرین اخبار