تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۴۳۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم صنعت نفت آبادان 3 نوبت در روز تمرین می‌کند
سرپرست تیم صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات تیم صنعت نفت آبادان که در اردوی بروجرد به سر می‌برد، زیر نظر مربیان این تیم سه نوبت در روز برگزار می‌شود.

مهدی غفاری از آغاز تمرینات بدن سازی تیم صنعت نفت خبر داد و اظهار کرد: تمرینات وال‌تر کلمبیایی شاداب و در عین حال سازنده دنبال می‌شود تا بازیکنان مهیای حضور در بازی‌های فصل آینده شوند.

وی ادامه داد: حدود 35 بازیکن در این اردوی به همراه تیم صنعت نفت هستند که امکان دارد در روزهای آینده به این تعداد بازیکنانی افزوده شوند.

غفاری با شاداب خواندن اردوی تیم صنعت نفت در بروجرد عنوان کرد: در عین سختی تمرینات دوران بدن سازی، بازیکنان از روحیه بسیار خوبی برخوردارند و امیدواریم که این صمیمیت بین بازیکنان باعث قدرتمند شدن این تیم شود.

سرپرست تیم نفت آبادان تصریح کرد: از پنجم مرداد ماه در بروجرد حضور داریم و با انجام این اردو، پنجشنبه 17 مرداد ماه و قبل از فرا رسیدن عید سعید فطر این اردو به پایان خواهد رسید و مجموعه تیم به آبادان باز خواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم صنعت نفت آبادان برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، یک اردوی 10 روزه در شهر بروجرد برپا کرده است.

این رقابت‌ها از دهه سوم شهریور ماه جاری آغاز خواهد شد و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد یافت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار