تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۴۴۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میداوودی: تلاش می کنم به جام جهانی بروم

میلاد میداوودی با آمدن به استقلال خوزستان می خواهد به شرایط خوب گذشته خود بازگردد و امیدوار است در لیست کی روش برای حضور در جام جهانی قرار بگیرد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان  اظهارکرد: قبلا هم گفته ام به خوزستان برگشته ام تا به شرایط خوب گذشته ام برگردم. تماشاگران خوزستانی بسیار به من لطف داشته اند و امیدوارم امسال بتوانیم دل آن ها را شاد کنیم.

میلاد میداوودی

وی با بیان این که امسال در تیم استقلال انگیزه بالایی دارم، ادامه داد: باتوجه به این که امسال سال منتهی به جام جهانی است، می خواهم تلاش کنم تا جزو بازیکنانی باشم که به جام جهانی می روند. فکر می کنم امسال، سال خوبی داشته باشم.

زننده یکی از دو گل تیم فوتبال استقلال خوزستان در دیدار برابر ذوب آهن درباره موفقیت تیمش در این بازی گفت: خدا را شکر شرایط تیم مان باتوجه به سه امتیازی که از بازی با ذوب آهن به دست آوردیم، بسیار بهتر شده است.

وی با اشاره به این که دیدار نخست برای ما بسیار مهم بود، عنوان کرد: تیم ما از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده است، به همین دلیل برد برابر ذوب آهن، آن هم تیمی که ریشه دار است، برای مان شرایط خاصی داشت و خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی، بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و دو گل به ثمر برسانیم.

میداوودی خاطر نشان کرد: پس از این برد، روحیه بازیکنان تیم بسیار بهتر شد؛ زیرا یکسری از نفرات تیم جوان هستند و تجربه آن چنانی ندارند و اولین سالی است که در لیگ برتر بازی می کنند.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: معتقدم شروع بازی ها در لیگ برتر، برای تیم ها به ویژه آن هایی که تازه به لیگ برتر صعود کرده اند، مهم است. به هر حال خدا را شکر می کنم که در دیدار نخست با ارایه یک بازی خوب توانستیم گام اول را محکم برداریم و به گرفتن سه امتیاز در دیدارهای آینده امیدوار شویم.

وی درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با مس کرمان گفت: پس از بازی با ذوب آهن، یکی دو روز استراحت کردیم و پس از آن، تمرینات بسیار خوبی برای دیدار با مس کرمان برگزار کردیم. ما در حالی به کرمان می رویم تا با کسب سه امتیاز این بازی، به اندوخته های خود اضافه کنیم.

میداوودی مس را یکی از تیم های خوب لیگ برتر دانست و ادامه داد: این تیم نشان داده که جزو تیم هایی است که ثبات خوبی داشته است. امسال شرایط این تیم با شرایط سال های قبل متفاوت است و اگرچه اوایل فصل مشکلی برای این تیم پیش آمد و مربی اش کنار رفت ولی فکر نمی کنم این موضوع بر کار تیمی مس تاثیری بگذارد. ما نیز با روحیه ای بالا به کرمان می رویم و می خواهیم امتیاز کامل را از این بازی به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند امسال به کسب جایگاه خوب در لیگ برتر امیدوار باشد؟ عنوان کرد: کسب جایگاه در لیگ برتر برای هیچ تیمی قابل پیش بینی نیست ولی ما تمام تلاش مان را می کنیم تا جایگاه خوب و تک رقمی ای به دست آوریم. فکر می کنم اولویت باشگاه این است که تیم در لیگ برتر حفظ شود.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان جمع شدن بازیکنان خوزستانی را در این تیم اتفاق خوبی دانست و گفت: فکر می کنم خیلی وقت پیش باید چنین اتفاقی در تیم های خوزستانی رخ می داد. متاسفانه در استان شرایط به گونه ای شده است که به بازیکنان غیربومی بیشتر اهمیت می دهند؛ هر چند این کار در تمام دنیا حرفه ای است اما به نظرم در استان یکسری نامهربانی ها به بازیکنان خوزستانی شده است.

وی اظهارکرد: معتقدم این تفکر ویسی در جمع کردن بازیکنان خوزستانی در استقلال می تواند به فوتبال استان کمک کند. به هر حال امیدوارم با این جمع، بتوانیم استقلال خوزستان را چندین سال در لیگ برتر جزو مدعی ها حفظ کنیم.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار