تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۴۴۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخفيف 50 درصدی عوارض واردات و جرایم خودروهای پلاک اروند بمناسبت عید فطر
 به مناسبت عید سعید فطر عوارض واردات خودرو به منطقه آزاد اروند از 19 مرداد الی 19 شهریور ماه و جرایم خودروهای پلاک اروند از 19 الی 28 مرداد شامل 50 درصد تخفیف خواهد شد.

خودروهای پلاک اروند

به گزارش خوزنیوز، مهدی نیک پی با اعلام این خبر افزود: شهروندان آباداني و خرمشهري مي توانند به مناسبت عید سعید فطر از 19 مرداد الی 19 شهریور ماه از تخفيف 50 درصدي عوارض واردات خودرو به منطقه آزاد اروند برخوردار شوند.
نیک پی افزود : متقاضيان براي برخورداري از اين تخفيف مي بايست در اين ايام نسبت به ورود خودروي خود به منطقه آزاد اروند از طريق بندر خرمشهر اقدام نمايند.
وی همچنین از تخفیف 50 درصدی جرایم خودروهای پلاک اروند خبر داد و گفت : مالکان محترم جهت برخورداری از بخشودگی 50 درصدی جرایم خودروهای پلاک اروند می توانند از 19 الی 28 مرداد ماه سال جاری به گمرک منطقه آزاد اروند مستقر در بندر خرمشهر مراجعه نمایند.
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد اروند اظهار داشت : از زمان آغاز طرح واردات خودرو به منطقه آزاد اروند تخفیف های ویژه عوارض به مناسبت های مختلف برای شهروندان آبادانی و خرمشهری اعمال شده است.
وی گفت : در حال حاضر بیش از یک هزار و 600 خودرو با پلاك منطقه آزاد اروند در سطح شهرهاي آبادان و خرمشهر در حال تردد هستند که محدوده تردد این خودروها تا مرکز استان خوزستان و طبق نقشه مندرج در سایت سازمان منطقه آزاد اروند می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار