تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۴۸۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بزرگواری: روحانی وزرای پیشنهادی را از صندوق عتیقه رفسنجانی و خاتمی درآورده است
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه وزرای پیشنهادی روحانی از صندوق عتیقه رفسنجانی و خاتمی درآمده اند از حضور برخی از این وزرا در جریان فتنه انتقاد کرد.

در ادامه جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم محمد علی بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه  در مخالفت با کابینه و برنامه های پیشنهادی روحانی گفت: در مجلس باید روح مدرس حاکم باشد نه روح چاخان گویی و وکیل الدوله بودن، وزرای پیشنهادی نیز برای این چاپلوسان اهمیتی قائل نیستند، کسانی که تا دیروز دست احمدی نژاد را می بوسیدند ببینید امروز چه حرفهایی می زنند.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: بنده در حالی در مخالفت با برنامه های دولت یازدهم صبحت می کنم که خودم به 65 تا 70 درصد کابینه رای مثبت می دهم.
 
وی ادامه داد: به من گفتند اجازه بدهید تهرانی ها حرف بزنند شما از مناطق محروم حرف نزنید، اما بنده هم گفتم که سیدم و لر تبار، در نتیجه حرفم را می‌زنم و هر وزیری که رای آورد و به منطقه محروم من نگاه ویژه نداشت با چماق لری با وی برخورد خواهم کرد.
 
بزرگواری خطاب به روحانی با بیان اینکه برخی افراد کابینه خود را از صندوق عتیقه آقای رفسنجانی و خاتمی درآورده اید، گفت: اگر برخی افراد بخواهند به پروژه ها برسند باید به آنها سرُم وصل کنیم.
 
این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه رهبری در طول 4 سال گذشته تکیه کلامشان فتنه است که نظام را به پرتگاه سقوط می برد، گفت: این فتنه‌گران در حال تلاش برای بردن نظام و کشور به پرتگاه سقوط بوده‌اند، آنها نظام ما را به عنوان نظام متقلب معرفی کرده‌اند و حال در چنین شرایطی فتنه‌گران و حامیان آنها این افراد باید در کابینه باشند.
 
بزرگواری همچنین گفت: کسانی که در کنار فتنه‌گران حضور پیدا کرده و مردم را به کف خیابان‌ها آورده‌اند و آنگاه اراذل و اوباش در کنار جنازه سوخته بسیجیان کف زدند، چرا باید در کابینه حضور داشته باشند.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس بخوبی افراد مطرح برای حضور در کابینه را رصد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ما حتی آقای روحانی را نیز از ابتدای انقلاب تاکنون بخوبی رصد کرده‌ایم؛ من کسی بودم که نوارهای آقای روحانی را در شیراز تقسیم می‌کردم و می‌دانم که وی در فتنه 78 تنها کسی بود که به عنون یک اصولگرا سخنرانی کرد اما آن زمان دانشگاه‌های ما به کجا رفته بود.
 
بزرگواری با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر انقلاب در میان دانشگاهیان گفت: چرا وقتی از فتنه حرف می زنی می گویند افراطی، پس رهبر انقلاب نیز افراطی است. من مقلد و تابع رهبر هستم و به همین دلیل هیچگاه با فتنه‌گران سر سازش نداشته و نخواهیم داشت زیرا آنها هزینه‌های زیادی را بر نظام تحمیل کردند.
 
وی یادآور شد: من کسی بودم که تریبون رئیس مجلس را گرفته و بر علیه سران فتنه شعار دادم و این موضوع در دنیا پخش شد. ‌من فقط از خدا می‌ترسم و از کس دیگری هراس ندارم و اگر حرف‌های اینچنینی را بیان می‌کنم به این دلیل است که ما دوست شما بوده و به دنبال تعامل هستیم.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان خطاب به روحانی گفت: ما دوست شما هستیم، از شما به خاطر معرفی وزیر کشور، وزیر اطلاعات، دفاع، تشکر می کنیم. حضور افرادی همچون نوبخت و نهاوندیان هم قابل تقدیر است زیرا این افراد نیروهای توانمندی هستند.
 
بزرگواری با بیان اینکه بنده برای مخالفت و موافقت با وزارت آقای زنگنه ثبت نام نکرده ام، گفت: اگر آقای زنگنه بیاید آقازاده هایی مثل مهدی هاشمی دله دزد میدان دار می شوند. این آقایان به نظام ما ضربه زدند. اگر شرایط اینگونه است اصلا نباید به این وزیر رای داد زیرا این آقازاده‌های دله دزد در این کشور به نظام و روحانیت ما بسیار ضربه زدند که باید جلوی آنها را بگیریم.
 
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اظهارات بزرگواری، گفت: شما در مطالبتان اسم افراد را می آورید و توهین می کنید، درست نیست بعدا مسئله ایجاد می شود. بهتر است رعایت کرده و درباره برنامه‌ها سخن بگویید.
 
بزرگواری در ادامه سخنان خود بخشی از سخنان امام علی(ع) در باره انتخاب مدیران را قرائت کرد و افزود: باید سابقه و عملکرد افراد مورد توجه قرار گیرد.
 
وی در پایان خطاب به روحانی گفت: شما بعد از مقام معظم رهبری برای ما رتبه دوم را دارید. سابقه و ذائقه افراد مهم است.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: روحانی ، رفسنجانی ، خاتمی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
1
0
نمی دانم چرا همیشه دوست دارند کارهای روحانی را به آن دو نفر نسبت بدهند.
پاسخ ها
لر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
چون به خاطر وجود مبارک آقای خاتمی و همچنین ۀقای رفسنجانی ایشان رئیس جمهور اند
:
:
:
آخرین اخبار