تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشي هم از شهرداری شوشتر انصراف داد
براي دومين بار در يك هفته اخير پس از بررسي هاي بسيار زياد براي انتخاب شهردار اين بار حميدرضا ورزشي گزينه بعدي براي تصدي شهرداري شوشتر از اين سمت انصراف داد.
پس از آنكه هفته گذشته نامه سيدسعيد سيدباب المراد با اكثريت آرا به استانداري خوزستان ارسال شد و وي كه به عنوان شهردار شوشتر انتخاب شده بود از اين سمت انصراف داد اين بار حميدرضا ورزشي ديگر گزينه تصدي اين سمت پيش از اين مكاتبه، انصراف خود را اعلام كرد.
به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، پس از آنكه هفته گذشته نامه سيدسعيد سيدباب المراد با اكثريت آرا به استانداري خوزستان ارسال شد و وي كه به عنوان شهردار شوشتر انتخاب شده بود از اين سمت انصراف داد اين بار حميدرضا ورزشي ديگر گزينه تصدي اين سمت پيش از اين مكاتبه، انصراف خود را اعلام كرد.
رئيس شوراي شهر شوشتر شامگاه يكشنبه در جلسه شوراي شهر كه به منظور بررسي مشكلات شهرداري تشكيل شده بود، اظهار داشت: وضعيت شوراي شهر شوشتر هر لحظه به بحراني شدن نزديك تر مي شود و اين امر مهم بايد مدنظر باشد كه شهرداري با سرپرست توان اجرايي مناسبي ندارد.
نظر حسين زاده با اشاره به اينكه گزينه هاي احتمالي شهرداري را بايد در فرصتي48 ساعته بررسي كرده و به نتيجه برسيم، گفت: همه اعضاي شوراي شهر مي دانند كه شهرداري بيشترين صدمات را در زمان تصدي سرپرست متحمل شده است و بايد سريعا در اين باره تصميم گيري شود.
وي با اشاره به اينكه سرپرست شهرداري شوشتر ناتوان از تلاش مجدانه است، افزود: سرپرست شهرداري شوشتر گاها به حدي احتياط مي كند كه اين احتياط تبديل به ترس مي شود و اين امر بسيار زيان بار است و بايد در اسرع وقت در اين باره تصميم گيري شود.
رئيس شوراي شهر شوشتر با اشاره به اينكه شوراي شهر در انتخاب ها نبايد زمان را از دست بدهد، گفت: از دست دادن زمان به معني از دست دادن گزينه هاي تصدي شهرداري است و اگر از روز نخست در انتخاب گزينه صحيح سرعت عمل را چاشني برنامه هاي خود مي كرديم در شرايط كنوني به اين مشكلات دچار نبوديم.
حسين زاده با يادآوري وضعيت نامناسب كنوني شهرداري، گفت: چند روز از فرصت پرداخت بيمه تامين اجتماعي كاركنان شهرداري شوشتر گذشته است و در روزهاي آينده مشكلات بيشتري خود را نشان مي دهد.
:
:
:
آخرین اخبار