تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۴۴۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانباز خوزستانی به همرزمان شهیدش پیوست
آلاله‌ای دیگر از بوستان ایثار و مقاومت به سوی آسمان پر کشید و میهمان شهیدان شد.
 
جانباز بسیجی محمد مونگهی که در عملیات‌های مختلف شرکت کرده و به افتخار جانبازی نائل شده بود به جمع یاران شهیدش سفر کرد.
 
این جانباز سرافراز در پنجم فروردین ماه سال 1323 در شهرستان شوش دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی لباس رزم به تن کرد و به صف رزمندگان اسلام پیوست.
 
وی در دوران دفاع مقدس به عنوان بسیجی، در عملیات‌های زیادی شرکت کرد که از آن جمله می‌توان به علمیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو اشاره کرد.
 
این رزمنده دلیر، هشت بار در سال‌های مختلف به جبهه اعزام و از نقاط مختلف مجروح شد که آثار جراحات تا لحظه آخر همراه او بود.
 
با اینکه این بسیجی دلیر، در دوران جنگ از نقاط مختلف مجروح شده بود اما برای تشکیل پرونده و گرفتن درصد بالا‌تر جانبازی اقدامی نکرد.
 
جانباز سرافراز محمد مونگهی در عملیات‌های مختلف در جبهه‌های جنوب از ناحیه پا و لگن بر اثر اصابت ترکش جراحات شدیدی برداشت که برخی ترکش‌ها به یادگار در بدنش باقی ماند.
 
وی همچنین در عملیات والفجر 8 به استفاده دشمن از سلاح‌های ممنوعه شیمیایی شد و در یکی دیگر از عملیات‌ها نیز دچار موج شدید انفجار شد.
 
سرانجام این رزمنده دلیر بیش از این دوری همرزمان و یاران شهید را تاب نیاورد و به سوی آن‌ها پر کشید تا در کنارشان روزی خور خداوند شود.
 
پیکر این بسیجی با حضور اقشار مختلف مردم قدر‌شناس، در شهرستان شوش دانیال تشییع و در گلزار شهدای این شهر در کنار یارانش آرام گرفت.
برچسب ها: جانباز
:
:
:
آخرین اخبار