تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۴۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در تیرماه امسال
توقیف 3 دستگاه از وسایل و تجهیزات پارک بازی در خوزستان
مسئول امور حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان گفت: در تیر ماه سال جاری سه دستگاه از وسایل و تجهیزات پارک بازی در این استان توقیف شد.

مرضیه دهدشتی زاده اظهار کرد: در راستای اجرای استاندارد وسایل و تجهیزات شهرهای بازی کارشناسان این اداره کل تعداد سه دستگاه از تجهیزات و وسایل بازی موجود در پارک‌های موجود در استان خوزستان را به علت مغایرت با استانداردهای ملی مربوطه و عدم دریافت مجوز بهره‌برداری توقیف کردند.
 
وی افزود: از جمله این وسایل و تجهیزات می توان به چرخ و فلک، ماشین برقی و تاب زنجیری اشاره کرد.
 
مسئول امور حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان ادامه داد: کالاهای مذکور از جمله کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری است که طبق تبصره 4 ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالایی اجباری اعلام شود پس از انقضای مهلت های مقرر تولید، تمرکز، توزیع و فروش اینگونه کالاها با کیفیت پایین‌تر از استاندارد مربوطه و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع بوده و جرم محسوب می شود.
 
دهدشتی‌زاده تصریح‌کرد: همچنین مطابق قانون با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان متخلف برخورد خواهد شد.
 
وی اضافه‌کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه وسیله غیراستاندارد و یا با کیفیت پایین تر از حد انتظار مراتب را جهت بررسی موضوع با تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهربازی
:
:
:
آخرین اخبار