تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۴۵۱۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واگذاری۱۴ هزار واحد مسکن مهر تا شهریور
استاندار خوزستان از واگذاری ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در خوزستان تا شهریورماه سال‌جاری خبر داد و گفت: همه تلاش موجود در بخش مسکن خوزستان را برای آماده‌اسزی این واحدها به کار می‌بریم.

سیدجعفر حجازی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن مهر خوزستان اظهار کرد: شرایط در مسکن مهر خوزستان خوب است و تلاش داریم تا 14 هزار واحد دیگر در شهریورماه سال‌جاری به متقاضیان تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران برای واحدهای مازاد موجود فکری کنند، گفت: فرمانداران برای واگذاری واحدهای مازاد در مسکن مهر سراسر استان فکری کنند و در این باره برنامه‌ریزی لازم است.

در سایت‌های مسکن مهر بازارچه احداث می‌کنیم

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در خوزستان گفت: در سایت‌های مسکن مهر خوزستان برای رفاه حال مردم بازارچه‌های محلی احداث می‌کنیم و متولی اصلی این بارچه‌ها شهردار است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای این کار در نظر گرفته شده است، افزود: اعتبار احداث بازارچه‌های محلی در مسکن مهر به شهرداری‌ها در سال‌جاری اختصاص داده می‌شود.

خیران حاضرند مسجد بسازند

استاندار خوزستان در این جلسه خاطر نشان کرد: خیران حاضرند در سایت‌های مسکن مهر خوزستان مسجد بنا کنند و در این مسیر باید همه مشکلات برطرف شده و امکانات برای کمک به آنها بسیج شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل اساسی ساخت مساجد در سایت‌های مسکن مهر واگذاری زمین است، گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برای واگذاری زمین به خیران برای ساخت مسجد کمک کنند.

وی تاکید کرد: باید زیربنای فرهنگی در سایت‌های مسکن مهر با احداث مساجد محکم شود و در این زمینه باید با خیران همکاری تنگاتنگی انجام داد.

پیش‌بینی اعتبارات ساخت مدارس و درمانگاه

استاندار خوزستان افزود: سایت‌های مسکن مهر به دلیل گستردگی در تعداد واحدهای ساختمانی نیازمند واحدهای بهداشت و درمان و مدرسه هستند که باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

حجازی خاطر نشان کرد: اعتبارات لازم در این زمینه در بودجه سال 1392 پیش‌بینی شده است و پس از اختصاص به دستگاه‌های متولی پرداخت می‌شود.

زیرساخت مسکن مهر مشکل ندارد

حجازی با اشاره به اینکه در زیرساخت‌های مسکن مهر مشکلی نداریم، گفت: در شرایط کنونی در تامین زیرساخت‌های مسکن مهر مشکل خاصی وجود ندارد و دستگاه‌های دولتی در این زمینه همه وظایف قانونی خود را اجرا کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر واحدهای مسکن مهر در بخش نماکاری با محدودیت مواجه هستند و به این دلیل روند نماکاری در واحدهای مسکن مهر با کندی انجام می‌شود.

استاندار خوزستان افزود: واحدهای نماکاری شده را باید به مردم تحویل داد تا مابقی مشکلات در واحدهای ساختمانی توسط متقاضیان برطرف شود.

مرجع / تسنیم
برچسب ها: مسکن مهر
:
:
:
آخرین اخبار