تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۴۵۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کانال های دیجیتال در راه گیرنده های هفتکلی
مدیرکل صدا وسیمای استان خوزستان در حاشیه جلسه دیروز استانداری قول داد در آینده نزدیک شرایط را برای راه اندازی کانال های دیجیتال در هفتکل فراهم کند.

صالح بیگی با اعلام خبر فوق گفت : در دیدار با مدیرکل صدا وسیما که در حاشیه جلسه استانداری برگزار شد ، قرار بر این شد تا شرایط لازم برای راه اندازی کانال های دیجیتال در هفتکل مهیا شود.

وی افزود: در این دیدار ، مشکلات منطقه در این زمینه و ضعیف بودن فرکانس های  رادیو و تلویزیون با مهندس حیدری در میان گذاشته  شد و ایشان با درک شرایط این شهر محروم ، دستور رسیدگی و پیگیری را صادر کردند.

فرماندار هفتکل یادآور شد: قرار بر این است تا در چند روز آینده ، مسئولان فنی صدا وسیمای استان ، ضمن حضور در کارگروه تخصصی فرمانداری هفتکل ، به بررسی امکانات لازم در این خصوص بپردازند.

گفتنی است ، هم اکنون فرکانس  امواج تلویزیونی و رادیویی در هفتکل از کیفیت خوبی برخوردار نیست  بطوری که گیرنده های هفتکلی به جز کانال های ۱ و ۳ سیما ، مابقی آنها را با وضوح  نامناسب نمایش می دهد.به همین دلیل اغلب مردم برای داشتن شبکه های تلویزیونی ملی و استانی به استفاده از ماهواره روی آورده اند.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آقای ایکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
0
1
امیدوارم هر چه زودتر این پروژه بکار خود ادامه بدهد نه اینکه طرحهای بی کیفیت
ب فکر این مردم ولایتمعدار و باصفا و کم توقع باشید
:
:
:
آخرین اخبار