تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۴۵۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاداش‌سربازان‌قهرمان‌ناجا،منفک‌شدن‌از‌سربازی
رئیس پایگاه قهرمانی نیروی انتظامی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی ناجا در قالب تیم‌های مختلف، تحت عنوان پاس قوامین شرکت می‌کنند، گفت: پاداشی که برای سربازان قهرمان ناجا در نظر گرفته می‌شود آن است که آنان بطور کلی از خدمت منفک شوند.

سرهنگ حسین سلیمانی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه قهرمانی ناجا طی یک سال و نیم از راه‌اندازی آن، گفت: این پایگاه دارای ۱۳ رشته ورزشی شامل، جهت یابی، سه گانه نظامی، پنجگانه نظامی، تکواندو، ووشو، والیبال، کشتی، جودو، دو و میدانی، آمادگی جسمانی، فوتبال، تیراندازی و غیره است که به تازگی دو رشته تیر و کمان و قایقرانی نیز به این هیئت‌ها اضافه شده که البته دستورالعمل‌های این رشته‌ها هنوز، آماده نشده است.
 
وی با اشاره به اینکه این پایگاه با اولویت بکارگیری کارکنان نیروی انتظامی، در حال فعالیت است و تلاش دارد در ۵ سال آینده به مسابقات المپیک و ارتش های جهان (سیزم) حضور پیدا کند، ادامه داد: در حال حاضر تعدادی از اعضای تیم های والیبال از جمله فرهاد قائمی و در تکواندو، سجاد مردانی و تعدادی از اعضای تیم فوتسال پاس قوامین ناجا که از قهرمانان ملی هستند در هیئت‌های ورزشی ما فعالیت می‌کنند.
 
رئیس پایگاه قهرمانی ناجا با اشاره به نحوه تعامل این پایگاه با وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: هیئت‌های مختلف ما با روسای فدراسیون‌ها در خصوص معرفی سربازان قهرمان به نیروی انتظامی جلسات متعددی داشته اند و خوشبختانه برنامه ریزی های لازم دراین زمینه صورت گرفته تا بتوانیم در سال های آینده قهرمانان زیادی را در رشته های انفرادی و گروهی پرورش دهیم.
 
وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی ناجا در قالب تیم های مختلف، تحت عنوان پاس قوامین شرکت می کنند، اذعان داشت: مهمترین پاداشی که برای سربازان قهرمان ناجا در نظر گرفته می‌شود آن است که آنان بطور کلی از خدمت منفک شده و تمام وقت در اختیار ورزش قرار می‌گیرند؛ البته سربازان به شرط کسب رکوردهای لازم در هیئت‌های ورزشی مشغول به فعالیت می‌شوند و در عین حال از دیگر تسهیلات این پایگاه نیز استفاده می نمایند.
 
سلیمانی در خصوص حضور تیم کشتی ناجا در مسابقات کشتی ارتش های جهان ( سیزم) که امسال با میزبانی سپاه پاسداران در ایران برگزار می‌شود، نیز اظهار داشت: در مسابقات انتخابی که چندی پیش در بین نیروهای مسلح انجام شد، نیروی انتظامی توانست در کشتی آزاد مقام دومی و در کشتی فرنگی مقام سومی را از آن خود کنند و در حال حاضر افراد معرفی شده از سوی ما در اردوی انتخابی حاضر هستند.
 
رئیس پایگاه قهرمانی ناجا در خصوص مهمترین دغدغه این پایگاه، گفت: خوشبختانه ما با پشتیبانی های مالی بانک قوامین مشکلات اعتباری نداریم اما در حال حاضر از لحاظ محل اسکان تیم‌ها با مشکلات بسیار مواجه هستیم، البته امیدواریم با مساعدت‌های سردار زاده کمند به عنوان رئیس شورای عالی ورزش این مشکل پایگاه نیز حل شود.
 
سلیمانی افزود: باید به دنبال شکل دادن پایگاه ورزشی زیبنده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، باشیم.
 
این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌های آینده این پایگاه، گفت: برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته تا مدیران ورزشی مراکز آموزشی و دانشگاه های نیروی انتظامی در هرکدام از مقاطع مختلف سربازی، درجه داری و افسری افراد را رصد کنند، تا در کنار آموزش های خود، از ورزش باز نمانند؛ این افراد به هرکدام از هیئت های ورزشی معرفی می شوند تا در کنار تحصیل، ورزش خود را نیز دنبال کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: سربازی
:
:
:
آخرین اخبار