تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۵۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدالله ویسی:
استقلال خوزستان مشکل فنی ندارد/ می‌توان استقلال را در اهواز شکست داد
استقلال صنعتی خوزستان در بازی‌های گذشته سه باخت سنگین را تحمل کرده است و به این دلیل باید برای بازگرداندن روحیه به تیم تلاش کنیم و در این باره از همه توان موجود بهره می‌گیریم
سرمربی استقلال خوزستان گفت: استقلال صنعتی خوزستان مشکل فنی و بدنی ندارد و مشکلات تنها روحی روانی است.

عبدالله ویسی اظهار کرد: استقلال خوزستان مشکلی به عنوان فنی و بدنی ندارد و تنها بدلیل باخت‌های هفته‌های گذشته مشکل روانی و روحیه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی برای آماده کردن این تیم برای مقابله با استقلال تهران از همه توان خود استفاده کرده است، افزود: تلاش کرده‌ایم از نظر تاکتیکی در استقلال خوزستان مشکل خاصی وجود نداشته باشد و به این دلیل می‌کوشیم تا در بازی مقابل استقلال تهران تلاش مضاعفی کنیم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی استقلال صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: استقلال صنعتی خوزستان در بازی‌های گذشته سه باخت سنگین را تحمل کرده است و به این دلیل باید برای بازگرداندن روحیه به تیم تلاش کنیم و در این باره از همه توان موجود بهره می‌گیریم.

می‌توان استقلال را در اهواز شکست داد

ویسی با اشاره به اینکه می‌توان استقلال تهران را در اهواز شکست داد، افزود: استقلال صنعتی در خانه بازی می‌کند و می‌تواند با استفاده از حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه استقلال تهران را در اهواز متوقف کند.

وی تاکید کرد: استقلال تهران در شرایط کنونی در جدول رقابت‌های لیگ برتر وضعیت بسیار خوبی دارد و از سوی دیگر در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا نیز افتخاراتی آفریده است و مقابله با این تیم قدری سخت بوده ولی محال نیست.

وی افزود: بازیکنان برای مقابله با تیم استقلال تهران انگیزه زیادی دارند و می‌کوشند تا بازی باکیفیتی ارائه کنند که در سال منتهی به جام جهانی به تیم ملی راه پیدا کنند.

سرمربی استقلال صنعتی خوزستان گفت: تلاش برای بازی بهتر همه هدف استقلال صنعتی است و در این زمینه می‌کوشیم تا روحیه تیم بازگردد و جنگنده مقابل استقلال تهران به میدان برویم.

ویسی متذکر شد: همه تلاش خود را در کادر فنی به کار بسته‌ایم و از همه توان بازیکنان استفاده می‌کنیم ولی اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

استقلال صنعتی خوزستان از سری بازی‌های هفته ششم لیگ برتر خلیج فارس در اهواز به مصاف استقلال تهران می‌رود که در چند بازی گذشته درخشش بسیار خوبی داشته است
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار