تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۴۶۲۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیدخلف موسوی، شهردار منتخب شورای شهر اهواز:
تا اندازه ای که قانون اجازه داده، شورا می تواند در شهرداری مشارکت کند
تا اندازه ای که قانون به شورای شهر اجازه داده است آنها می توانند در مسائل شهرداری مشارکت کنند / زمانی که وزیر کشور حکم من را ابلاغ و آن را صادر کنند، به‌عنوان شهردار اهواز شروع به کار خواهم کرد
شهردار جدید اهواز گفت: خرج‌های اضافی در شهرداری اهواز توسط هر کس صورت بگیرد، انحراف از بودجه شهرداری است.

سید خلف موسوی پس از انتخاب به عنوان شهردار اهواز از سوی اعضای شورای شهر در جلسه علنی در خصوص دادن هدیه به مدیران دستگاه های دولتی اظهار کرد: مبنای من در استفاده از بودجه، مقدار مصوب توسط شهرداری اهواز است و همچنین اگر خرج‌های اضافی توسط قائم مقام یا هر فرد دیگری صورت بگیرد انحراف از بودجه خواهد بود.

موسوی عنوان کرد: برنامه کاری من برای شهرداری اهواز آماده است و در آینده نزدیک آن را برای همگان ارائه خواهم داد. اولویت اول شهرداری اهواز جذب سرمایه‌گزار برای توسعه شهری است.

وی در خصوص شیوه مدیریتش در شهرداری اهواز عنوان کرد: به طور حتم فعالیت‌های مفید انجام شده توسط  شهرداری و بخش خصوصی در سال‌های قبل را ادامه خواهیم داد.

شهردار اهواز با بیان اینکه ادامه همکاری شهرداری با اعضای شورای شهر قطعا موفقیت‌آمیز خواهد بود، عنوان کرد: تا اندازه ای که قانون به شورای شهر اجازه داده است آنها می توانند در مسائل شهرداری مشارکت کنند.

وی افزود: زمانی که وزیر کشور حکم من را ابلاغ  و آن را صادر کنند، به‌عنوان شهردار اهواز شروع به کار خواهم کرد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار