تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۶۲۴۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ممبینی:خاطرات تلخ شورای سوم را از یاد نبریم/ شیوه انتخاب شهردار اهواز جای نگرانی دارد
عضو شورای شهر اهواز گفت: برای شهر بزرگی همچون اهواز که شهردار آن به این شیوه انتخاب می‌شود، جای نگرانی دارد.
 
هدایت ممبینی اظهار کرد: ما اصلا شهردار منتخب را به چشم ندیده‌ایم حالا چه برسد به آنکه بخواهد برنامه‌های خود را ارائه داده و از آنها دفاع کند.
 
وی بیان کرد: همه بزرگان و مسئولان باید پاسخگو باشند که چطور می‌شود یک نفر که تاکنون آن را ندیدیم شهردار منتخب اهواز شود.
 
عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: برای شهر بزرگی همچون اهواز که شهردار آن به این شیوه انتخاب می‌شود جای نگرانی دارد.
 
وی اعتراض خود را به نحوه انتخاب شهردار اهواز بیان کرد و گفت: معتقدم انتخاب یک شهردار باید با کار کار‌شناسی انجام شود؛ همچنین یک شهردار باید با وحدت و همدلی اعضای شورا شهر انتخاب شود.
 
ممبینی ادامه داد: این انتخابات نقطه تاریکی در شورای شهر اهواز محسوب می‌شود و بطور حتم اگر شورای چهارم مشکلات شورای دوره سوم را داشته باشد دیگر اعتماد مردم سلب خواهد شد.
 
وی بیان کرد: در چند ماه گذشته با وجود اینکه ما خیلی شفاف کار می‌کردیم متوجه شدیم که بعضی از افراد به طور شبانه مشغول به کارهایی بودند و غیبت آن‌ها در جلسات غیرعلنی بدون دلیل نبوده است.
 
عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: برای من جالب است شهرداری که تاکنون آن را به چشم ندیده‌ایم رای بیاورد؛اصلا نمی‌دانم که وی چه شکلی بوده و به لحاظ جسمی توان پذیرفتن چنین مسئولیتی را دارد.
 
وی با اشاره به اینکه نمی‌دانیم تحصیلات و برنامه شهردار جدید چیست؟ افزود: شهردار منتخب تاکنون حتی شهردار یک روستا هم نبوده است اما اکنون چگونه برگزیده می‌شود برای ما جالب است.
 
ممبینی عنوان کرد: اعضای شورای شهر باید با هم دلی و اتحاد مشکلات شهر را برطرف کنند، در غیر این صورت اگر جناح بندی و باند بازی در شورا ایجاد شود مشکلات شهر بیشتر خواهد شد و‌‌ همان اتفاقاتی که در شورای سوم رخ داد در این شورا نیز صورت می‌گیرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
10
برادران و خواهران محترم عضو شورای شهر تا امروز چند نفر از اعضاء محترم ابراز نگرانی و گلایه مند است از انتخاب این گزینه برای ما سوال است که چطوری انتخاب شد مگر نه اعضا به آن رای دادن پس این تعداد رای از کجا آمد؟؟؟ که تا کنون چند عضو محترم ابراز نا خرسندی می کنن؟؟ خیلی سواله!!!
اشكان كلاوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
1
0
باسلام. آقاي ممبيني حق داره اعتراض كنه چون از هفتگل بلند شده و اينجا كانديد شده و مديران را نشناسه سيد خلف براي همگان شناخته شده است ولي دست مسئوليني كه صلاحيت به غير بومي ميدن درد نكنه كه كار به اينجا بكشه
محمدعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
1
1
آقای ممبینی عزیز چطور میشه شما شهردار منتخب را ندیدی و نمیشناسی در حالی که فرماندار 5شهر و مدیر کل دو اداره بزرگ در استان خوزستان بوده است مگه حضرتعالی از کجا آمدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساكن اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
1
1
درود بر آقاي ممبيني عزيز
حرف دل ما رو زدي
آخه اگه قرار شد موسوي بياد كه همون كتانباف بهترش بود حدأقل اينكه مدتي قائم مقام شهرداري يكي از مناطق تهران بود
اما ما باز هم گزينه ي بهتري رو ميخواستيم تا اهواز رو به جايگاه واقعيش برسونه
در هر لحاظ افسوس
محمدعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
1
1
اگه شما آقای موسوی را نمی شناسید با آن همه سوابقش در سطح استان پس شما از کجا آمدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
1
1
واقعا کتانباف شهردار خوبی بودبا انتخاب شهردار جدیدبدبختی های اهواز دوباره شروع شد
اهوازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
1
0
میزان رای ملت(اکثریت) است و اعضای شورای شهر عصاره فضایل شهروندان خوزستانی هستند.
با ولایت مداری بنگریم.... و به انتخاب اکثریت احترام بگذاریم... زمان بهترین قاضی است.... مردم بهترین داور هستند و همیشه این را ثابت کرده اند
یاحق
:
:
:
آخرین اخبار