تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۴۶۲۵۴
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمد صفری، سرپرست شهرداری اهواز:
نيروهای توانمند شهرداری، توان اداره 2 شهرداری مانند شهرداری اهواز را دارند
بنا نداریم در این دوره تغییر و تحول و یا عزل و نصب نگران کننده داشته باشیم و تنها در شرایط اضطرار دست به تغییر می‌زنیم. بنده به عنوان سرپرست اختیارات و وظایفی دارم که در صورت نیاز به جراحی فوری در سیستم این کار را انجام خواهم داد / تلاش خواهيم كرد با سرعت و شتاب بيشتري كارها را به پيش ببريم / شايد در دوراني كه شورا نبود؛ عده‌اي احساس مي‌كردند در امنيت هستند و كسي سوال و جوابي از آن‌ها نمي‌كند
سرپرست شهرداري اهواز در مراسم معارفه خود گفت: هرچند تغيير و تحول و عزل و نصب جزو اختيارات سرپرست شهرداري است ولي بناست اجازه دهيم مجموعه شهرداري با همين ساختار به كار خود ادامه دهد مگر اين‌كه بنا به اضطرار، نياز به تغيير و تحول در مجموعه شهرداري باشد. نده به عنوان سرپرست اختیارات و وظایفی دارم که در صورت نیاز به جراحی فوری در سیستم این کار را انجام خواهم داد.

مراسم معارفه سرپرست شهرداری اهواز
 
محمد صفري در اين مراسم كه يكشنبه (17 شهريورماه) در ساختمان شهرداري اهواز برگزار شد، اظهار كرد: اميد است با وجود نمايندگان مردم در شوراي شهر، كلان‌شهر اهواز مسير و حركت خود را به سمت توسعه جدي‌تر و شتاب‌تر و با اقتدار بيشتر و با خطاي كمتر طي كند.
 
وي با بيان اين‌كه وجود نهاد شورا حتي به شكل كم‌تجربه از نبود شورا بهتر است، افزود: شايد در دوراني كه شورا نبود؛ عده‌اي احساس مي‌كردند در امنيت هستند و كسي سوال و جوابي از آن‌ها نمي‌كند ولي قطعا اگر برآيند كلي موضوع را در نظر بگيريم، متوجه مي‌شويم كه وجود شورا بسيار ارزشمند است و موجب مي‌شود مسير را به شكلي كه مردم از ما انتظار دارند، طراحي كنيم.
 
سرپرست شهرداري اهواز عنوان كرد: قطعا قانون‌گذار در قانون اساسي جمهوري اسلامي و در قانون بسيار مترقي شورا، اين را مدنظر داشته كه اداره شهرها با نظر و درخواست شهروندان صورت بگيرد و با وجود شما نمايندگان شورا كه عصاره شهروندان و تجلي اداره مردم هستيد و با همراهي مجموعه بزرگ شهرداري، حركت‌هاي شهرداري و توسعه شهر سرعت بيشتري مي‌گيرد و به حركت‌هاي عمراني و خدماتي شتاب بهتري داده خواهد شد.
 
صفري ضمن تشكر از اعتماد اعضاي شوراي شهر و راي دادن به سرپرستي وي، گفت: اين سومين باري است كه اين افتخار را دارم در خدمت مديران و مجموعه كاركنان شهرداري اهواز باشم و اين امانت را به دست بگيرم و به شهردار بعدي تحويل دهم. اميد است در اين دوره با همراهي و همكاري همه مجموعه شهرداري، مديران، معاونان، مديران ستادي و كارشناسان و كاركنان زحمتكش و كم‌ادعاي شهرداري اهواز بتوان كار را به پيش ببريم. در اين دوره اجازه نخواهيم داد كوچك‌ترين سستي و خللي در كار ايجاد شود.
 
وي ادامه داد: تلاش خواهيم كرد با سرعت و شتاب بيشتري كارها را به پيش ببريم. مجموعه شهرداري اهواز كارشناسان و نيروهاي توانمندي دارد كه زياد ديده نمي‌شوند و من نيز عضو كوچكي از اين مجموعه هستم. نيروهاي توانمند شهرداري توان اين را دارند كه 2 شهرداري مانند شهرداري اهواز را اداره كنند.

سرپرست شهرداري اهواز اظهار كرد: به هيچ عنوان كمبود و مشكلي در شهرداري نداريم و با اين نيروها و مديران، كارها را به بهترين شكل كه مدنظر نمايندگان مردم است، اداره خواهيم كرد و با تمام وجود براي حفظ اين امانت تلاش مي‌كنيم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
2
3
سلام آقای صفری دست مدیرانی که به ناحق در دوره آقای کتانباف عوض شدن رو بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
3
0
تبریک؛
حق ما را بگیرید، چندین سال است که محدودکار میباشیم،تبدیل وضعیت به قرارداد کارمندی و یا حکمی خود شهرداری نشده ایم.

(جمعی از کارکنان و کارشناسان و مدیران توانمند و کم ادعا و نیروهای که دیده نشده اند.)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
2
2
سلام بر اقای صفری خواهشا جابه جایی پرسنل بین سازمانها و مناطق رو ازاد کنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
2
شهردار های مناطق رو عوض کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
0
من مدیر و یا کارشناس باید در یک اتاق متروکه کار کنم ولی کمتر از یکماه اتاقی انچنانی برای رابط روابط عمومی نیروی شرکتی تهیه میگردد. بخیل نیستیم ولی اینهمه فرق؟!چرااااااااااااااااااااااااااااااا؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
1
ما کارکنان و کارشناسان قدیمی و تحصیل کرده باتوجه به تجربیات بالایی که داریم متاسفانه در پایین ترین پست قرار گرفته ایم درصورتیکه نیروی شرکتی تازه کار را پست و جایگاه میدهند. این بر چه اساس و بنیاد و پایه اداری میباشد.واقعاً بر چه اساس؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
1
کار عیب نیست ولی تحصیل کرده حقوق باید در سطح پایین اداری باشد و دیگران راستا راست بگردند. واقعاً متاسفم!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
1
0
موفقیت های عمرانی شهر اهواز باتوجه به تلاش جناب آقای کتانباف ولی خدایی اش در کنار این پیشرفتها معاون متدین و مقدر و کار بلدی همچون جناب آقای دهنوی بودند.
باقری گله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
1
سلام وتبریک به شما دوست عزیز، آرزوی توفیق و موفقیت شما را درتمام مراحل زندگی ازخداوند منان مسئلت داریم قطعابا شناختی که از حضرتعالی دارم از شایستگی و توانائی بسیار بالائی برخوردار هستید.
كاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
0
0
شما فكر مي كنيد بر مسند شهرداري درجه چند تكيه زده ايد ؟
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
0
0
آقای مهندس صفری مگر شهرداری متولی حمل ونقل درون شهری نیست اگر چنین است که هست پس چرا در قسمت هایی از خدمات درون شهری سازمان تاکسرانی اهواز که بار سنگین حمل ونقل را با زحمت و تلاش بر دوش می کشد باید توسط اتحادیه موسسات کرایه اتومبیل وتو شود و شان و جایگاه این سازمان که در بدترین شرایط جوی جابجایی شهروندان را انجام می دهد نادیده گرفته شود و بی حرمتی گردد .تمام سرویس های آژانس ها در طول روز به اندازه یک خط اتوبوس در یک مسیر شهر هم نمی رسد آیا سزاوارست سازمانی به این وسعت کاری در برابر یک اتحادیه خصوصی که یک انجیو محسوب می شود تصمیماتش وتو گردد .
:
:
:
آخرین اخبار