تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۴۶۵۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ويسي: مي‌خواهيم به نيمه بالاي جدول برسيم
 سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اميدوارم بازي با سپاهان نيز مانند ديدارمان با استقلال تهران زيبا و جانانه‌ باشد و بتوانيم سه امتياز بازي را حفظ کنيم.


  عبدالله ويسي در نشست خبري پيش از ديدار با سپاهان اصفهان اظهار کرد: اين بازي يک شرايط ويژه‌اي براي هر دو تيم دارد. مي‌خواهيم موفقيتي را که در دو ديدار گذشته داشته‌ايم، ادامه دهيم و با کسب سه امتيازي که از اين بازي به دست مي‌آوريم به نيمه بالاي جدول برسيم.

 وي همچنين عنوان کرد: سپاهان مي‌خواهد از اين بازي سه امتياز بگيرد که خود را به صدرنشين‌هاي ليگ نزديک و فاصله‌اش را با آنها کمتر کند. به هرحال روز جمعه بازي بسيار خوبي خواهد شد. براي اين ديدار محرومي نداريم. تقريبا تمام بازيکنانم را در اختيار دارم. عادل کلاه‌کج، هادي خني‌فر، سهراب بختياري‌زاده و حسن معاوي مصدومان تيم هستند که البته کلاه‌کج و خنيفر به اين ديدار مي‌رسند.

وي سپاهان را تيم بزرگي دانست و عنوان کرد: سپاهان تيم با ريشه‌اي است که سال‌ها در جام باشگاه‌هاي آسيا بازي کرده است. اين تيم باتجربه بوده و نشان داده که تيم بزرگي است. هم ما و هم سپاهان روز سختي را خواهيم داشت. به هرحال ما سپاهان را تيم بزرگي مي‌دانيم و بزرگ هم با اين تيم بازي مي‌کنيم. اميدوارم بزرگي سپاهان تاثيري روي تيم ما نگذارد و بتوانيم مانند ديدار با استقلال تهران مقابل آنها نيز زيبا و جانانه بازي کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در سوال خبرنگاري مبني بر اينکه با توجه به اينکه سپاهان اکنون با مشکل درون تيمي مواجه است، به نظرتان شما مي‌توانيد از اين فرصت استفاده کنيد، گفت: تمام تيم‌ها چنين اتفاقي برايشان مي‌افتد که سپاهان نيز از اين قاعده مستثني نيست. اين تيم تقريبا در بحران است ولي سپاهان هميشه سپاهان است و بحران آنها هم خطرناک است. ما بايد نهايت تلاشمان را کنيم تا از اين تيم امتياز بگيريم. کاملا اين تيم را مي‌شناسم. با سپاهان بازي کرده‌ام و مي‌دانم اين تيم و باشگاه و ساختار آن به چه صورتي است. سپاهان هم مانند استقلال و پرسپوليس شناخته شده است. ساليان سال براي سپاهان فوتبال بازي کرده‌ام و براي من احترام گذاشتند و مشکلي با آنها ندارم. به هرحال اميدوارم يک بازي خوب و جوانمردانه مقابل آنها به نمايش بگذاريم.

ويسي در پاسخ به سوال مبني بر اينکه با توجه به افت و خيزهايي که در ابتداي ليگ داشتيد چه برنامه‌اي در ادامه ليگ داريد، گفت: خيلي‌ها به من گفتند که استقلال خوب فوتبال بازي مي‌کند و از بازي ما ناراضي بودند اما اين افت و خيزها به خاطر نتيجه نگرفتن ما به خصوص در بازي‌هاي خارج از خانه است که در دقيقه 90 گل خورده‌ايم در حالي که مي‌توانستيم حفظ بازي کنيم. اگر ما 4 امتياز اين ديدار را داشتيم، اکنون تيم مان در جايگاه چهارم يا پنجم بود. روند رو به رشدي داشتيم که راضي کننده هم بود و اميدوارم به همين صورت هم ادامه پيدا کند و توام با نتيجه گرفتن باشد تا درصد افت و خيزهايمان هم پايين بيايد.

وي درباره خط دفاعي تيمش خاطرنشان کرد: به نظرم در بازي‌هايي که گل دريافت کرده‌ايم، ساختار تيم دفاعي ما خوب نبوده ولي خط دفاعمان خوب بوده است.

سررمبي تيم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: از نظر فني از تيمم راضي هستم. ما در بازي‌هايي که انجام داديم، بيشترين ماليکت توپ از آن ما بوده است و موقعيت گل هم چه در خانه و چه در خارج از خانه خلق کرده‌ايم. اما از اينکه نتيجه نگرفته‌ايم ناراضي هستيم. با توجه به اينکه تيم‌مان تازه به ليگ برتر آمده است شايد خيلي‌ها بگويند که جايگاه مناسبي در جدول داريد اما به نظرم جايگاه‌مان در حد نام خوزستان نيست. لياقت مردم بيشتر از اين است ما با تمام وجود تلاشمان را مي‌کنيم تا جايگاه بسيار مناسبي را تا پايان فصل به دست آوريم. در کل از نتايج راضي نيستم ولي روند تيمي‌مان خوب بوده است.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره ارزيابي‌اش از تيم سپاهان گفت: بازي سپاهان را ديد و آنها را آناليز کرده‌ام. مقابل تيم‌هايي که سخت‌تر و نامي‌تر باشند، بهتر بازي مي‌کنيم. سپاهان از تيم‌هايي است که در آسيا 4-4-2 بسيار زيبا بازي مي‌کند که با توجه به اين روش جزو تيم‌هاي بالاي آسياست اما به نظرم مشکل اين تيم اين است که طراح ندارند و شايد از اين نظر هم خود آنها در سختي باشند. ما در ديدار فردا راه‌هاي نفوذ اين تيم را خواهيم بست.

ويسي افزود: کسب سه امتياز بازي‌ها براي ما ارزشمند است چراکه جايگاه ما را در جدول تکان مي‌دهد. مقابل تيم‌هاي بزرگ زيبا بازي مي‌کنيم تا مردم هم لذت ببرند.

ويسي درپاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه اولتيماتوم باشگاه سپاهان مبني بر تغيير کرانچار چطور مي‌بينيد گفت: کرانچار با سپاهان قهرمان ايران شده است و در آسيا هم نتايج خوبي به دست آورده است. اين تيم زيبا بازي مي‌کند و اينکه به خاطر سه چهار بازي که نتيجه نگرفته‌ و بخواهند به او اولتيماتوم بدهند دست مديريت باشگاه است و به من مربوط نمي‌شود. براي کرانچار و سپاهان ارزش قائل هستم اما ما تمام تلاشمان را براي موفقيت تيم‌مان در اين ديدار مي‌کنيم ولي دوست ندارم باعث شويم که اتفاقاتي در اين تيم بيفتد. او همکار من است و از جابه‌جايي او ناراحت مي‌شوم. او مي‌تواند به من مربي جوان درس بدهد و از اينکه کرانچار از ايران برود و مربي به جاي او بيايد که نتواند به ما درس بدهد، اين موضوع آسيب ديگري براي فوتبال ماست. بودن مربي‌هاي بزرگي از جمله کي‌روش و کرانچار موجب مي‌شود که از آنها درس بگيريم. به هرحال ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم که سه امتياز بازي را در اهواز بگيريم چراکه با کسب اين سه امتياز جايگاهمان را با سپاهان عوض مي‌کنيم که اين جهش بسيار خوبي براي ما است و اميدوارم اين اتفاق هم بيفتد ولي تغييري در کادر و مديريت سپاهان به وجود نيايد.



مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار