تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۶۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مس 2 - فولاد2 ؛گودبای پارتی دقیقه 89 به هم خورد!
لوسیانو پریرا روی اشتباه دو بازیکن مس گل اول بازی را به ثمر رسانداما ادینیو با یک ضربه سر بازی را مساوی کرد و بلافاصله گل دوم را زد

گزارش زنده : مس 2 - فولاد 2

گلها : ادینیو(66 و 68 ) برای مس و پریرا (31) و رفیعی (89) برای فولاد
ساعت 18:05 ، ورزشگاه شهیدباهنر کرمان ، تماشاچی 3 هزار  نفر
داور: احمد صالحی
اخطار:سالاری پور(مس)
مس کرمان: آرمان شهداد نژاد - یان فایف -  سمیر بکریچ(85محمدحسین ) ، ابرهیم ابرقویی ، احمد زنده روح ، وحید اسماعیل بیگی ، فرزاد حسین خانی ، مصطفی شجاعی(46 محمد تیغ نورد)، ادینیو،میلادجهانی (60 احمد حسن زاده)، فرهاد سالاری پور
سرمربی: محمود یاوری
   فولاد : علی سلیمی - مهرداد جماعتی ، شهاب کرمی(مهدی بدرلو71) ، عباس محمدرضایی(63 سروش رفیعی) ، جونیور ، عبدالله کرمی ،حسن جعفری، بختیار رحمانی ، اسماعیل شریفات ، مهدی نوری ، لوسیانو پریرا
سرمربی:حسین فرکی

شرح گل :
1-0 ( فولاد): اشتباه عیب فرزادحسین خانی و ابرقویی در دفع توپ و قاطی کردن آنها ، توپ را در اختیار پریرا قرار داد و او با فرصت طلبی در دقیقه 31 گل اول بازی را زد .  
1-1 ( مس):دقیقه 66، ادینیو ، ستاره برزیلی مس ،روی یک پرواز بلند روی دست سلیمی گل تساوی را وارد دروازه فولاد کرد .  
2-1 ( مس):فقط دو دقیقه از گل تساوی گذشته بود که  ادینیو این بار از قلب دفاع مس فرار کرد و با یک ضربه روپای تماشایی گل دوم مس را زد .  
2-2(فولاد): درحالیکه همه در انتظار سوت پایان بازی بودند ، حرکت پریرا در داخل محوطه جریمه و پاس او به رفیعی زمینه ساز گل شد .رفیعی در دقیقه 89 از 10 متری از بین دو مدافع مس توپ را به گل تبدیل کرد.

 اتفاق ویژه: طلسم نبردن های مس کرمان پایدار ماند . آنها که در این بازی نمایش بهتری از حرف داشتند در نهایت با دو گلی که روی اشتباهات عجیب مدافعان شان خوردند، گودبای پارتی یاوری را به هم زدند. مس با این  مساوی 5 امتیازی شد و در رده آخر جدول باقی ماند.فولاد هم 19 امتیازی شد و جایگاهش را در صدر متزلزل دید.
برچسب ها: مس ، فولاد
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
هوادار تیم های بومی
|
United Arab Emirates
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
0
0
در حالی که تیم هایی مثل ذوب آهن و سپاهان و داماش و پرسپولیس روز بروز بهتر میشوند. متاسفانه برعکس تیم های خوزستانی سیر نزولی خود را در سبک بازی نشان میدهند. در بازی استقلال و سپاهان وقتی توپ به سپاهانیها میرسید بازی کنان استقلال بجای دویدن و پوشش دفاع از مرکز توپ گیری ، نظاره گر بودند تا توپ به کجا شوت شود . در حالی که نباید اجازه توگیری آنها یا شوت کردن می دادند. فولاد هم که چیزی کم ندارد که بخواهد کم مایه بگذارد و باخت های قابل توجیه نبوده و نیست.
:
:
:
آخرین اخبار