تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۴۶۶۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان صفر – سپاهان اصفهان دو
سپاهان با همراهی تماشاگرانش موفق به شکست استقلال شد تا اصفهانی ها روی سکوها سرود قهرمانی را زمزمه کنند

    استقلال خوزستان صفر – سپاهان اصفهان 2
    گل ها: محمد غلامی (10) هادی عقیلی (69)
    هفته نهم لیگ برتر- ورزشگاه تختی اهواز
    داور: موعود بنیادی فر
    اخطار: حامد محمودی، حسین کعبی (استقلال) حسین پاپی، شجاع خلیل زاده و رادومیر جالوویچ (سپاهان)
    تماشاگر: 4 هزار نفر
     
    استقلال خوزستان: پرویز کریمی، عبدالهادی خنیفر، حسین کعبی، حامد محمودی، رامتین سلیمان زاده، ادریسا ترائوره، ایمان مبعلی، عادل کلاه کج (85- محمد معاوی)، مهدی خیری (74- علی بیگدلی)، ابراهیم صالحی (65- شاهرخ شمس) و میلاد میداودی.
    سرمربی: عبدالله ویسی
     
    سپاهان اصفهان: رحمان احمدی، علی احمدی، هادی عقیلی، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، امید ابراهیمی، امین جهان عالیان (57- اروین بولکو)، احسان حاج صفی، حسین پاپی (86- آرش افشین)، رادومیر جالوویچ و محمد غلامی.
    سرمربی: زلاتکو کرانچار
     
     
    نیمه اول:
    سپاهان اصفهان خیلی زود موفق به زدن گل اول شد. احسان حاج صفی مهره بارز سپاهان در این نیمه بود که از ضربات شروع مجدد برای تیمش موقعیت سازی می کرد و بعد از پرتاب اوت منجر به گل، یک ضربه ایستگاهی دیدنی زد که به تیر دروازه برخورد کرد.
    زردپوشان هنگام از دست دادن توپ با دوندگی و پرس همه جانبه در میانه میدان، مانع از برقراری ارتباط مبعلی و کلاه کج با میداودی تنها مهاجم استقلال می شدند تا کمترین فرصت ممکن در اختیار آبی پوشان قرار بگیرد. سپاهان نفوذ از کناره های میدان و ارسال های حمودی و حاج صفی را هم چند بار تکرار کرد که نتیجه نداشت.
    در سوی دیگر میدان، استقلالی ها ضمن ناکامی در خلق موقعیت های خطرناک، یک نیمه ناموفق هم در بخش دفاعی داشتند و ناهماهنگی مدافعان این تیم باعث شد تا غلامی و جالوویچ فضای بیشتری برای حرکت در محوطه جریمه داشته باشند که یکی از این صحنه ها به گل سپاهان در این نیمه منجر شد.
     
    نیمه دوم:
    استقلال این نیمه را تهاجمی آغاز کرد و سپاهان بالافاصله با ورود اروین بولکو، ضمن پوشش دادن فضای جلوی مدافعانش، از زیر فشار اولیه میزبان خارج و بر بازی مسلط شد.
    این نیمه سرعت بالاتری داشت و دو تیم فرصت های گلزنی بیشتری نسبت به نیمه نخست خلق کردند. ضربه سر کلاه کج و شوت خیری در حملات آغازین استقلال مبدل به گل نشد و سپس ضربه ایستگاهی ابراهیمی و فرصت گلزنی هادی عقیلی از کف رفت اما همین مدافع در فرصت مشابه بعدی توانست گل دوم تیمش را روی ارسال ایستگاهی حاج صفی به ثمر برساند.
    دقایقی بعد ضربه پنالتی امید ابراهیمی، بعد از واکنش کریمی و برخورد به تیر عمودی دروازه، تبدیل به گل نشد. با وجودی که استقلال در این دقایق عقب بود، دوندگی سپاهانی ها در میانه زمین مانع از شکل گیری موقعیت قابل ذکر برای تیم اهوازی شد. سپاهانی ها دقایق پایانی را به حفظ توپ در نیمه زمین استقلال پرداختند تا در نهایت با سه امتیاز ارزشمند میدان اهواز به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک تر شوند.
     
    شرح گل ها:
    1-0 (سپاهان): پرتاب اوت بلند حاج صفی بعد از دخالت ابراهیمی و جالوویچ در تیر دوم به محمد غلامی رسید تا گلزن این فصل سپاهان با ضربه محکم پای چپ، دروازه میزبان را باز کند.
    2-0 (سپاهان): ارسال احسان حاج صفی از ضربه ایستگاهی منطقه سپاهان با ضربه سر هادی عقیلی کاپیتان پیش تاخته تیم مهمان به تور دروازه استقلال نشست.
     
    بازیکن برتر:
    احسان حاج صفی پایه گذار اکثر حملات سپاهان و البته هر دو گل این تیم از ضربات شروع مجدد بود. بعد از حاج صفی، باید به بازی خوب هادی عقیلی اشاره کرد که ضمن بازی کم نقص در منطقه دفاعی موفق شد دروازه استقلال را نیز باز کند.
     
    اتفاقات ویژه:
    1- این یکی از معدود بازی هایی بود که سپاهان با هوادارانش به اهواز سفر کرد و حدود 10 درصد حاضرین در ورزشگاه را تماشاگران اصفهانی تشکیل می دادند.
    2- علی حمودی بعد از هر نفوذ به سمت دروازه استقلال خوزستان، با شعار هواداران اهوازی روبرو می شد. آرش افشین نیز بعد از حضور چند دقیقه ای در میدان، مورد لطف گروهی از تماشاگران قرار گرفت!
    3- تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی از سوی مسئولان این ورزشگاه 1297 نفر اعلام شد!
    4- پنالتی اعلام شده به سود سپاهان با اعتراض استقلالی ها همراه بود. صحنه ای که به نظر پنالتی نمی آمد.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
کاناکایی
|
Germany
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
0
0
2:0 دیگه پهلوون نبوووووووووووووووووووووووود!!! بریییم
کاناکایی
|
Germany
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
0
0
2:0 دیگه پهلوون نبوووووووووووووووووووووووود!!! بریییم
:
:
:
آخرین اخبار