تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۴۶۶۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشيه ديدار پرسپوليس و گسترش فولاد2
 پس از اعلام پنالتي به نفع پرسپوليس کادر فني و مسئولان گسترش فولاد دسته جمعي به سمت بهروان و ناظر بازي رفتند و به شدت به او اعتراض‌هايي داشتند.

 تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و فولاد گستر تبريز از ساعت 20 امشب در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر رفتند که حاشيه‌هاي نيمه اول اين بازي را در زير مي‌خوانيم.

* مارکو هافبک تيم فوتبال پرسپوليس پس از خارج شدن از ليست 18 نفره در جايگاه VIP حضور دارد.

* هواداران پرسپوليس بارها در بازي دايي را به عنوان سرطلايي و سرور آسيا تشويق کردند.

* مسئولان برگزاري بازي به پرسپوليسي‌ها بابت اينکه ديرتر به هنگام گرم کردن به پايين رفتند اعتراضاتي داشتند.

* پيام صادقيان عليرغم قولي که به ستاد منشور اخلاقي داد تا مويش را کوتاه کند اما در بازي امروز اين اتفاق نيفتاد و صادقيان با همان چهره قبل به ميدان رفت.

* عکس‌العمل‌ها و اعتراضات هواداران پرسپوليس به حرکت‌هاي ايمان موسوي در بازي امروز در نوع خود جالب بود و با شعارهايي به او اعتراض مي‌کردند.

* هواداران پرسپوليس با ساختن شعارهايي کنايه‌هايي را به رحمتي بابت گلي که از ذوب‌آهن خورد، مي‌زدند. هواداران همچنين به امير قلعه‌نويي باختش مقابل تراکتورسازي را با ساختن بيانيه‌اي تبريک گفتند.

* هواداران گسترش فولاد در طول نيمه اول بارها با شعارهايي عليه داور اعتراض‌هاي خود را نشان دادند. شعارهاي آنها طوري بود که برخي بازيکنان مانند فروزان و نقي‌زاده از هوادارانشان مي‌خواستند که شعار ندهند. شعار آنها به داور طوري بود که مسئولان برگزاري نيز از اين بابت بسيار ناراحت بودند.

* پس از گذشت 20 دقيقه از بازي تعداد هواداران گسترش فولاد در ورزشگاه از 150 نفر به حدود 700 نفر تغيير کرد.

* در يک صحنه در دقيقه 30 بازي که داور خطايي را روي بازيکنان پرسپوليس اعلام کرد، خطيبي به شدت به داور خط اعتراض داشت. او حتي بطري آب را برداشت تا به سمت داور پرتاب کند اما در ميانه راه از اين کار منصرف شد.

* پس از اعلام پنالتي به نفع پرسپوليس نيز کادر فني و مسئولان گسترش فولاد دسته جمعي به سمت بهروان و ناظر بازي رفتند و به شدت به او اعتراض‌هايي داشتند، همچنين پس از سوت بازي به مدت پنج دقيقه تمام اعضاي کادر فني گسترش فولاد و برادران خطيبي اعتراض‌هاي شديدي را به محسن ترکي داشتند. اين درگيري‌هاي لفظي با پادرمياني بهروان و شيرازي خاتمه يافت.

* در بازي امروز پيام صادقيان در دومين بازي متوالي خود پشت مهاجمان به ميدان رفت. قاسم دهنوي نيز پس از دو بازي در پست هافبک دفاعي دوباره انجام وظيفه کرد و همچنين حسين ماهيني نيز پس از دو بازي در ترکيب پرسپوليس قرار گرفت.

* صحبت‌هاي پي در پي دايي با سيد جلال حسيني در نيمه اول در نوع خود جالب بود.

* برخي از هواداران گسترش فولاد لباس‌هاي قرمز تراکتور را بر تن کردند.

* محمدرضا خلعتبري پس از زدن اولين گلش براي پرسپوليس در اقدامي عجيب در هنگام خوشحالي از روي سر عکاسان پريد و به سمت هواداران گسترش فولاد به خوشحالي پرداخت.

* عکاسان براي نشستن کنار زمين امروز هم دچار مشکلاتي شدند. نيروي انتظامي براي آنها قسمتي ويژه را در نظر گرفت و به همين دليل موجب دلخوري عکاسان شده بود.

* پس از زدن گل پرسپوليس، محمد دايي يک جانباز را در آغوش گرفت و خوشحالي‌اش را با او تقسيم کرد.

* در بازي امروز بر روي نيمکت خبري از بهزاد غلامپور نيست تا به خوشحالي بپردازد.

*بازي در نيمه اول با نتيجه يک بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.
:
:
:
آخرین اخبار