تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۶۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درگیری باشگاه دلال ممنوع الفعالیت ایرانی با پرونده بزرگ/
18 فوتبالیست به علت تبانی بازداشت شدند
18 بازیکن در دو کشور چک و اسلواکی به اتهام تبانی بازداشت شدند که در این میان، نام باشگاه دلال ممنوع‌الفعالیت ایرانی نیز به چشم می‌خورد.
پلیس چک و اسلواکی 18 بازیکن را به اتهام تبانی بازداشت کردند. پلیس چک اعلام کرد که 12 بازیکن را که متهم به تبانی در نتایج بازی‌های لیگ این کشور هستند، بازداشت کرده و باید پاسخگوی اتهام‌ها علیه خود باشند.

گاسپار از مأموران پلیس اسلواکی هم از بازداشت شش بازیکن خبر داد و گفت: چهار بازیکن از تیم دسته اولی استردا و دو بازیکن از دیگر تیم‌ها به اتهام تبانی بازداشت شده‌اند. یک بازیکن هم وجود دارد که به اتهام همکاری با شش بازیکن دیگر هنوز در مظان اتهام بوده اما بازداشت نشده است.


باشگاه دی استردا که شماری از بازیکنانش بازداشت شدند، متعلق به "خشایار محسنی" است که در ایران نیز به عنوان دلال بازیکن فعالیت می‌کرد؛ اما اکنون ممنوع الفعالیت است.

رسانه‌های اسلواکی خبر دادند که این شش بازیکن برای تغییر نتایج باز‌ی‌ها 79800 دلار دریافت کرده‌اند. آنها عنوان داشتند که سرکرده این گروه شخصی آسیایی است که در این تبانی‌ها نقش محوری داشته است.

 باشگاه دی استردا متعلق به "خشایار محسنی" است که در ایران نیز به عنوان دلال بازیکن فعالیت می‌کرد. چندی قبل بود که حجت‌الاسلام امير علیپور، دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال از وی به عنوان ممنوع‌الفعالیت نام برد که پرونده‌اش به مراجع قضایی ارجاع شده است.

:
:
:
آخرین اخبار