تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۶۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار قلعه تل ابقا می‌شود
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قلعه تل از ابقای شهردار فعلی این شهر باستانی خبر داد.

رشید عسکری اظهار کرد: برای انتخاب شهردار قلعه تل، هیچ گزینه دیگری به جز شهردار فعلی روی میز شورای شهر نیست.

خبرگزاری فارس: شهردار قلعه تل ابقا می‌شود

وی با بیان اینکه شهردار قلعه تل ابقا می‌شود افزود: سعی بر این است که در هفته جاری جلسه شورای شهر برای رای دادن به بقای شهردار برگزار شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قلعه تل اظهار امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک عبدالحسین سیاهپوش که به عنوان شهردار در قلعه تل خدمت می‌کند در سمت خود ابقا می‌شود.

وی در ادامه با درخواست از همه مسئولان شهرستان باغملک و استان خوزستان برای ارتقای شهر قلعه تل به بخش گفت: این شهر تاریخی قابلیت تبدیل شدن به بخش را دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مهم و به حق مردم قلعه تل، ارتقای این شهر به بخش است که امیدواریم مسئولان برای تحقق این درخواست تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تبدیل شدن قلعه تل به بخش، بسیاری از مشکلات این شهر را حل خواهد کرد افزود: یکی از مزایای مهم بخش شدن، استقرار ادارات و ارگان‌های مختلف دولتی برای خدمت رسانی به مردم است.

عسکری تاکید کرد: با استقرار ادارات و ارگان‌های مختلف دولتی خیلی از مشکلات مردم کاسته خواهد شد و نیازی نیست برای حل کوچک‌ترین مشکل و یا کار اداری به مرکز شهرستان بروند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قلعه تل با تاکید بر این مطلب که قلعه تل قابلیت تبدیل شدن به بخش را دارد، تصریح کرد: مسئولان، بخش شدن قلعه تل را پیگیری کنند تا از مشکلات این شهر تاریخی کاسته شود زیرا حل بسیاری از مشکلات در گرو، تبدیل شدن شهر قلعه تل به بخش است.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های زیادی از طرف شورای اسلامی شهر قلعه تل در دوره‌های گذشته، برای استقرار بخشداری انجام شده است، بیان کرد: در همین راستا، به همراه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی دیداری با مدیرکل تقسیمات استانداری خوزستان داشته‌ایم.

عسکری خاطرنشان کرد: در این دیدار مشکلات شهر قلعه تل بررسی شد و مسئولان امر نوید استقرار بخشداری در این شهر باستانی را به ما داده‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قلعه تل یادآور شد: با اعتماد مردم، برای من تعهدی ایجاد شد که از اولین روز فعالیت شورای شهر سوم تاکنون پایبند و متعهد به آن هستم و از خدا می‌خواهم تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر نیز در همین مسیر گام بردارم.

وی همچنین عنوان کرد: تعهد ایجاد شده برایم این است که در حد توان خود، در رفع مشکلات و موانع شهر باستانی قلعه تل تلاش کنم تا مردم این شهر در رفاه بهتری زندگی کنند.

عسکری با بیان این مطلب که بر خود می‌بالم و افتخار می‌کنم که در میان مردمان با گذشت و با اصالت قلعه تل زندگی می‌کنم اضافه کرد: اگر حمایت این مردم از منتخبان خود در شورای اسلامی دوره‌های گذشته نبود قطعا موفقیت‌های بزرگ، حاصل نمی‌شد و کار‌ها پیش نمی‌رفت.

وی اظهار داشت: امیدوارم اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قلعه تل که توسط مردم انتخاب شده اند و چند روزی است که کار خود را آغاز کرده‌اند بتوانند مشکلات شهر را بررسی و برای رفع آن تلاش کنند و هر روز شاهد آبادی و پیشرفت بیشتر شهرمان باشیم.

مرجع / فـارس
برچسب ها: شهردار ، قلعه تل
:
:
:
آخرین اخبار