تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۴۶۷۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«پایتخت پنجره‌ها» برای دومین بار تمدید شد
پس از تمدید 2 روزه پنجمین جشنواره پایتخت پنجره‌ها به علت تماس‌ها و تقاضاهای فراوان هنرمندان خوزستان و دیگر استان‌های شرکت کننده این جشنواره تا 25 شهریور 92 تمدید شد.

پنجمین جشنواره هنری مقاومت پایتخت‌ پنجره‌ها که برای اولین بار به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود با استقبال چشم‌گیر هنرمندان در روزهای پایانی از مهلت ارسال آثار مواجه شده و سیل تقاضاها برای تمدید مهلت ارسال آثار دست‌اندرکاران جشنواره را بر آن داشت که نسبت به تمدید مجدد اقدام كنند.

بر این اساس، علاقه‌مندان و هنرمندان تا پایان وقت اداری 25 شهریور 92 مهلت دارند تا آثار شعر و داستان خود را از طریق اینترنت به رایانامه: Abadan.ravabetomoomi@artkhuzestan.ir و Abadan.hozehonari@gmail.com و آثار مربوط به بخش عکس و نمایشنامه را به نشانی:  آبادان ـ چهاراه احمدآباد ـ طبقه فوقانی سینما ایران ـ حوزه هنری مرکز آبادان پست كنند.
پنجمین جشنواره پایتخت پنجره‌ها برای گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان و ارج نهادن به دوران پر برکت هشت سال دفاع مقدس از مرداد ماه امسال در پنج بخش شعر، داستان، عکس، نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی با حضور استان‌های خوزستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و بوشهر آغاز به کار کرده است.
محمود نادری، دبیر این جشنواره، ضمن قدردانی از حضور پرشور هنرمندان برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطر هشت سال دفاع مقدس از هنرمندان خواست که با در نظر گرفتن مشکلات فضای مجازی و زمان لازم برای رسیدن بسته‌های پستی ارسال آثار خود را به لحظات و روزهای پایانی از مهلت تعیین شده موکول نکنند.
گفتنی است صرفا آثار مربوط به بخش شعر و داستان می‌توانند از طریق اینترنت ارسال شوند و آثار مربوط به بخش نمایشنامه و عکس باید از طریق پستی فرستاده شوند.
علاقه‌مندان برای دريافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای حوزه هنری خوزستان با آدرس www.artkhuzestan.ir مراجعه كنند.
:
:
:
آخرین اخبار