تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۴۶۷۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوي: يك سر و گردن بالاتر از مس بوديم
مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بايد بپذيريم كه در ديدار روز گذشته، تيم ما يك سر و گردن از مس بالاتر بود.


 
نعيم سعداوي اظهاركرد: در ديدار روز گذشته در نيمه اول بسيار خوب كار كرديم و گل هم به ثمر رسانديم. مي‌توان گفت در اين نيمه تمام و كمال نبض بازي در اختيار ما بود و واقعا تيم مس مقابل ما چيزي براي گفتن نداشت.
 
وي افزود: در نيمه دوم نيز همين روند را ادامه داديم اما به بازيكنان متذكر شديم كه تيم مس روي ضربات ايستگاهي مي‌تواند براي ما مشكل‌ساز شود و بايد تا جايي كه امكان دارد، تلاش كنيم كه اين اتفاق نيفتد.
 
مربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: متاسفانه در نيمه دوم روي يك ضربه ايستگاهي گل دريافت كرديم و پس از آن هم در كمتر از پنج دقيقه، گل دوم را خورديم كه شايد تمركز تيمي‌مان را هم از دست داديم. به هر حال در ادامه با تغييراتي كه انجام داديم، توانستيم به بازي برگرديم و با ثمر رساندن يك گل ديگر، بازي را به تساوي كشانديم.
 
وي عنوان كرد: به نظرم در اين ديدار زماني كه گل زديم، بايد سعي مي‌كرديم كه با تمام وجود گل‌مان را حفظ كنيم و گل‌هاي بيشتري را هم به ثمر مي‌رسانديم كه توان اين كار را هم داشتيم ولي متاسفانه آن طور كه بايد تمركز نكرديم و گل خورديم اما بهتر از آن، اين است كه توانستيم بسيار سريع به بازي برگرديم. بازيكنان‌مان با تمام وجود كار كردند و توانستند نتيجه شكست را با تساوي در دقايق پاياني عوض كنند كه اين جاي خوشحالي و تشكر از بازيكنان را دارد.
 
سعداوي درباره تيم مس كرمان گفت: اين تيم باتوجه به اين كه شرايطش عادي و طبيعي نيست، در اين ديدار چيزي براي از دست دادن نداشت و با تمام وجود مقابل ما كار كردند و تماشاگران‌شان هم از آن‌ها حمايت كردند ولي بايد بپذيريم تيم ما يك سر و گردن از مس بالاتر بود.
 
وي در ادامه عنوان كرد: اكنون سرنوشت ما در دست خودمان است. همين كه ما در بازي خارج از خانه هم توانستيم يك امتياز به دست آوريم، جاي خوشحالي دارد. ديدار آينده ما با سايپا در اهواز برگزار مي‌شود كه اميدوارم هواداران به ورزشگاه بيايند و با تمام وجود از ما حمايت كنند. ما تمام تمركزمان را روي ديدار با سايپا گذاشته‌ايم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار