تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۶۷۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دارایی:
اندیمشک مشکلات عدیده‌ای دارد/ شهردار باید مشکلات شهر را حل کند
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل مشکلات عدیده شهر اندیمشک، شهردار انتخابی باید کاردان و کارآمد باشد و بتواند مشکلات موجود در شهر را حل کند.

عیسی دارایی اظهار کرد: وضعیت نابسامان شهر اندیمشک در سال‌های گذشته وظیفه همه را به‌عنوان میراث دار مشکلات عدیده، سنگین تر از دوره های گذشته کرده به همین دلیل شهرداری که برای این شهر انتخاب می شود باید کاردان و کارآمد باشد تا بتواند با پیاده کردن برخی برنامه‌ها، شهر را به جایگاه مناسبی برساند.

دارایی افزود: ضمن دخالت نکردن در کار شورای اسلامی شهر اندیمشک به همه سلایق احترام گذاشته و آماده همکاری با منتخبان مردم هستم تا بتوانیم با همکاری و همفکری هم، اندیمشک به عنوان دروازه ورودی استان خوزستان را به جایگاه مناسب خود برسانیم.

دارایی ضمن دعوت همه مسئولان به قانونمداری توضیح داد: مسئولان نباید سلایق شخصی خود را در امور دخیل کرده و یا به دیگران تحمیل کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون میثاق بزرگ ملت با اسلام و امام(ره) بوده و این قانون است که حد و مرز مسئولیت ها را تعیین می کند و تخطی از این امر مصداق بارز بی اعتنایی به این میثاق بزرگ و عین خیانت است.

دارایی افزود: تفکیک وظایف و عدم تداخل حوزه ها، از ضروریات قانونی نظام بوده و همه باید این موضوع را رعایت کنند.

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
0
1
جناب دارایی اون قضیه حوضچه های ماهی که قراربودبه نخبه های شیلاتی بدن رودرست کن تادیگران سوئ استفاده نکنن.بقیه پیشکشت
زنبور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
0
1
آقای دارایی عزل و نصبهای شتابزده و غیرکارشناسی مسئولین ادارات با سفارش نزدیکان و آشنایان، در سال گذشته که یک سال از وقت این شهر رو گرفت، بر اساس وفاداری به همون میثاق بود؟!
:
:
:
آخرین اخبار