تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۴۶۷۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت‌نام ورودي‌هاي جديددانشگاه رامين
معاون آموزشي دانشگاه كشاورزي و منابع‌طبيعي رامين خوزستان از آغاز ثبت‌نام دانشجويان جديدالورود در مقطع كارشناسي به‌صورت اينترنتي، از فردا (دوشنبه 25 شهريورماه) خبر داد.
 
دكتر احمد كوچك‌زاده با بيان اين‌كه ثبت‌نام اينترنتي دانشجويان جديدالورود تا جمعه (29 شهريورماه) ادامه دارد، اظهارداشت: در اين مرحله از ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان دوره‌هاي كارشناسي بايد با مراجعه به پرتال دانشگاه به نشاني http://ramin.ac.ir با تكميل مدارك لازم نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.
 
وي با اشاره به اين‌كه هيچ‌گونه محدوديت در در ثبت نام به صورت اينترنتي از نظر ترتيب الفبايي نام و نام‌خانوادگي پذيرفته‌شدگان لحاظ نشده‌است، خاطرنشان كرد: آغاز كلاس‌ها براي دانشجويان ورودي جديد از شنبه 30 شهريورماه است و پذيرفته‌شدگان مي‌توانند از اين روز هم‌زمان با آغاز كلاس‌ها با مراجعه به آموزش دانشگاه به‌صورت حضوري و ارائه مدارك لازم ثبت‌نام خود را تكميل كنند.
 
معاون آموزشي دانشگاه كشاورزي و منابع‌طبيعي رامين خوزستان با اعلام اين‌كه مدارك لازم جهت ثبت‌نام از امروز (يك‌شنبه،24 شهريورماه) روي پرتال دانشگاه قرار مي‌گيرد، افزود: اين مرحله از ثبت‌نام، تنها مربوط به امور آموزشي است و دانشجويان غيربومي متقاضي خوابگاه از شنبه (30 شهريورماه) مي‌توانند با مراجعه حضوري به دانشگاه، درخواست خود را براي خوابگاه به معاونت دانشجويي ارائه كنند.
 
كوچك‌زاده با يادآوري ثبت‌نام از پذيرفته‌شدگان ارشد و دكتري در هفته گذشته، تصريح كرد: همچنين انتخاب واحد دانشجويان قديمي دانشگاه طي هفته گذشته انجام و زمان آغاز نيم‌سال براي اين دسته از دانشجويان از 23 شهريورماه است؛ دانشجويان جديدالورود ترم خود را از 30 شهريورماه آغاز مي‌كنند؛ زمان حذف و اضافه نيز از 7 تا 10 مهرماه تعيين شده‌است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار