تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۴۶۸۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیدر پرسپولیس کیست؟
رضا شاهرودی می‌گوید انگیزه‌ بازیکنان جوان پرسپولیس در طول فصل به این تیم کمک می‌کند.
پیشکسوت پرسولیس درباره شرایط این روزهای این تیم اظهار کرد: خوشحالیم که می‌بینیم شرایط پرسولیس روز به روز بهتر می‌شود. فقط باید به این تیم جوان فرصت داد. بازی به بازی انسجام بیشتری را در تیم شاهد هستیم و در بازی با گسترش فولاد هم به خوبی سه امتیاز را گرفتند.

وی ادامه داد: آمدن خلعتبری به پرسپولیس و تاثیرش در حرکت تیمی بازیکنان در طول بازی مشهود است. او به همراه صادقیان و عالیشاه که هر سه تکنیکی، خلاق و سرعتی هستند می‌توانند خیلی به پرسپولیس کمک کنند. دایی می‌داند که از این بازیکنان جوان چطور استفاده کند.

شاهرودی با بیان اینکه همین بازیکنان جوان و با انگیزه هستند که به درد پرسپولیس می‌خورند، گفت: من همان ابتدای فصل هم گفتم که دایی در خرید جوان‌ها اشتباه نکرده و حضور این بازیکنان چه به لحاظ انگیزشی و چه فیزیکی به تیم برتری می‌دهد. می‌گویند که استقلال بازیکنان باتجربه را به خدمت گرفته اما همه دیدند که این تیم در سه هفته گذشته دو شکست را تجربه کرده و این مسائل نمی‌تواند ملاک باشد.

مدافع چپ دهه 70 پرسپولیس در ادامه گفت: کسی که 4،5 سال در پرسپولیس بوده دیگر انگیزه لازم را ندارد که بخواهد خودش را نشان دهد. اما بازیکنان جوانی که امسال آمده‌اند از هر جهت برای تیم مفید خواهند بود. حتی سیدصالحی هم که سنش کمی بالاست وقتی سوت آغاز بازی زده می‌شود، با تمام وجودش می‌دود و برای هر توپ روی پای بازیکنان حریف می‌رود. این نشان می‌دهد که به پیراهنش تعصب دارد و می‌خواهد خود را ثابت کند. در زمان ما هم بازیکنان واقعا می‌خواستند خودشان را نشان دهند و انگیزه بسیار بالایی داشتند. در حالی که آن موقع نه پولی بود نه چیز دیگری.

او با تمجید از عملکرد خط دفاع پرسپولیس هم گفت: خط دفاع تیم که تا الان بهترین خط دفاع لیگ بوده است. سیدجلال حسینی خیلی خوب بازی می‌کند و در تیم نقش یک لیدر را دارد. امیدواریم که این وضعیت برای دفاع تیم ادامه داشته باشد. البته نباید فراموش کنیم که نیلسون هم عملکرد خوبی داشته است. با این وجود پرسپولیس یک دروازه‌بان جوان و آینده دار مثل علیرضا حقیقی روی نیمکت دارد که بازیکن ارزنده‌ای است و حیف است به بازی گرفته نشود. با این حال تشخیص با علی دایی است و به نظر من او برای میدان دادن به حقیقی هم می‌تواند سیستم یک بازی در میان را اجرا کند.

شاهرودی درباره آینده پرسپولیس گفت: همه بازی‌ها باید برای پرسپولیس مهم باشد. به نظر من الان بازی با تیم‌هایی مثل مس کرمان که در انتهای جدول هستند نسبت به بازی با تیم‌هایی مثل سپاهان سخت تر است. باید بازی به بازی پیش رفت و برای هر حریف بهترین برنامه را پیاده کرد.
برچسب ها: پرسپولیس ، لیدر ، تیم ، حسینی
:
:
:
آخرین اخبار