تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۴۶۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با ۵ رای موافق
شهردار قلعه تل ابقا ‌شد
با رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر قلعه تل، عبدالحسین سیاهپوش در سمت شهردار این شهر ابقا شد.

در جلسه عصر امروز شورای اسلامی شهر قلعه تل، عبدالحسین سیاهپوش به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: شهردار قلعه تل ابقا ‌شد

در این جلسه که تمامی اعضای شورای شهر حضور داشتند، برای ابقای شهردار رای‌گیری انجام شد و در پایان عبدالحسین سیاهپوش با پنج رای موافق دوباره در سمت خود باقی ماند.

در این جلسه به ریاست سید مرتضی حیاتی، سجاد حاجتی، قلی مهدی ساسان، سید غلامرضا موسوی و رشید عسکری حضور داشتند همگی به ابقای شهردار قلعه تل رای دادند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قلعه تل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز از ابقای شهردار فعلی این شهر باستانی خبر داد اظهار کرد: برای انتخاب شهردار قلعه تل، هیچ گزینه دیگری به جز شهردار فعلی روی میز شورای شهر نبود.

رشید عسکری افزود: در جلساتی که اعضای شورای شهر با هم داشتند به این نتیجه رسیدند که عبدالحسین سیاهپوش در سمت خود یعنی شهردار قلعه تل ابقا شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قلعه تل گفت: پس از توافق اعضای شورای، موضوع در جلسه شورا مطرح شد و عبدالحسین سیاهپوش در سمت خود باقی ماند.

وی در مورد چگونگی اتنخاب رئیس شورای شهر قلعه تل نیز گفت: این موضوع، به صورت توافقی و بدون رای‌گیری صورت گرفت و سید مرتضی حیاتی به عنوان رئیس این شورا برای مدت یک سال انتخاب شد.

وی در ادامه با درخواست از همه مسئولان شهرستان باغملک و استان خوزستان برای ارتقای شهر قلعه تل به بخش گفت: این شهر تاریخی قابلیت تبدیل شدن به بخش را دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مهم و به حق مردم قلعه تل، ارتقای این شهر به بخش است که امیدواریم مسئولان برای تحقق این درخواست تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تبدیل شدن قلعه تل به بخش، بسیاری از مشکلات این شهر را حل خواهد کرد افزود: یکی از مزایای مهم بخش شدن، استقرار ادارات و ارگان‌های مختلف دولتی برای خدمت‌رسانی به مردم است.

عسکری تصریح کرد: با استقرار ادارات و ارگان‌های مختلف دولتی خیلی از مشکلات مردم کاسته خواهد شد و نیازی نیست برای حل کوچک‌ترین مشکل و یا کار اداری به مرکز شهرستان بروند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قلعه تل با تاکید بر این مطلب که قلعه تل قابلیت تبدیل شدن به بخش را دارد، تصریح کرد: مسئولان، بخش شدن قلعه تل را پیگیری کنند تا از مشکلات این شهر تاریخی کاسته شود زیرا حل بسیاری از مشکلات در گرو، تبدیل شدن شهر قلعه تل به بخش است.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های زیادی از طرف شورای اسلامی شهر قلعه تل در دوره‌های گذشته، برای استقرار بخشداری انجام شده است، بیان کرد: در همین راستا، به همراه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی دیداری با مدیرکل تقسیمات استانداری خوزستان داشته‌ایم.

عسکری خاطرنشان کرد: در این دیدار مشکلات شهر قلعه تل بررسی شد و مسئولان امر نوید استقرار بخشداری در این شهر باستانی را به ما داده‌اند.

وی اظهار داشت: امیدوارم اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قلعه تل که توسط مردم انتخاب شده‌اند و چند روزی است که کار خود را آغاز کرده‌اند بتوانند مشکلات شهر را بررسی و برای رفع آن تلاش کنند و هر روز شاهد آبادی و پیشرفت بیشتر شهرمان باشیم.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حسین طهماسبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
0
1
تبریک صمیمانه خدمت مهندس سیاهپوش .
:
:
:
آخرین اخبار