تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۴۶۸۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حال و روز پرتابگر ديسك با ديسك كمر
جواد حرداني که مدتی است با دیسک کمر دست و پنجه نرم می کند و پیش از این قرار بود تحت عمل جراحی قرار بگیرد، اکنون به تشخیص پزشکان با فیزیوتراپی و آب درمانی و بدون نياز به عمل جراحی در حال انجام تمرینات سبك است تا خود را برای رقابت‌های آسیایی این‌چوان کره جنوبی آماده کند.
 


اين ملي‌پوش خوزستاني اظهار کرد: پس از به وجود آمدن این مشکل، پیگیر كارهاي درماني شدم که خدا را شکر اگرچه قرار بود در ابتدا تحت عمل جراحی قرار بگیرم ولی پس از استراحتی که داشتم و صحبت با چند پزشک در اهواز و تهران، آن ها به این نتیجه رسیدند که اکنون بهتر است به جاي عمل جراحي، فیزیوتراپی و آب درمانی انجام دهم.
 
وی ادامه داد: باتوجه به توصیه پزشکان به انجام فیزیوتراپی و آب درمانی، خوشبختانه وضعیتم بهتر و درد کمرم خوب شده است. پزشکان به من گفته‌اند اگر دیسک کمرت عود کرد در آن مرحله تحت عمل جراحی قرار خواهی گرفت.
 
دارنده نشان طلاي پرتاب ديسك و مدال برنز پرتاب وزنه پارالمپيك 2012 لندن گفت: اکنون نزدیک به دو هفته است که به تمرینات برگشته ام و سبك تمرین می کنم. در حال حاضر تمریناتم را در اهواز زیر نظر مربی استانی انجام می دهم. برای شرکت در مسابقات سال آینده آسیایی این‌چوان کره جنوبی یک برنامه یک ساله تدوین کرده ام که می خواهم با اجرای آن، خودم را برای آن رقابت‌ها آماده کنم و در آن جا موفق شوم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: از زمانی که این مشکل برای من پیش آمد و درگیر آن شدم، گرشاسبی (مدیرکل ورزش و جوانان استان) و حاجتی (مدیرعامل باشگاه ملي‌حفاری) پیگیر این مشکل و درمان من بودند و به من روحیه می دادند که جا دارد از آن ها تشکر کنم.
 
حردانی گفت: ورزش قهرمانی به این صورت نیست که یک ورزشکار فقط در آن ذوق و شوق کند، بلكه  همه‌اش زجر، تمرینات سخت، اردونشینی و دوری از خانواده است و با ورزش همگانی زمین تا آسمان فرق می کند.
 
وی افزود: من طی دو سال گذشته که خودم را برای پارالمپیک لندن آماده می کردم، بسیار زحمت کشیدم و در تمرینات وزنه‌های بسیاری را جابه‌جا کردم. من در تمرینات بدنسازی‌ام روزی پنج، شش تن آهن جابه‌جا می‌کردم تا برای مسابقات آماده شوم و از همين تمرينات سخت بود كه ديسك كمرم عود كرد
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار