تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۶۸۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر:
گزینه‌های جدید شهرداری خرمشهر با اعضای شورا مذاکره کردند
عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: گزینه‌های جدید شهرداری با اعضای شورا مذاکره کردند.

سید صباح حسینی اظهار کرد: اعضای شورای شهر با دقت در حال بررسی گزینه‌های خود برای تصدی سمت شهرداری خرمشهر هستند.

وی افزود: براین اساس و پس از آنکه جلسه رای‌گیری برای دو گزینه نهایی شورا با مخالفت تعدادی از اعضا برگزار نشد گزینه‌های جدید نیز مطرح شدند.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر ادامه داد: در این بین و در این مدت گزینه‌هایی به شورا آمده و جلساتی را با اعضا برگزار کردند.

حسینی تصریح‌کرد: این افراد برنامه‌ها و سوابق خود را به شورای شهر ارائه دادند تا در خصوص آنها تصمیم‌گیری انجام شود.

وی اضافه‌کرد: باتوجه به مشکلات عدیده موجود در خرمشهر برخی از اعضا اعتقاد دارند که باید با بررسی بیشتری نسبت به انتخاب شهردار اقدام کرد.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر خاطرنشان‌کرد: البته این مسئله درستی است اما نکته اساسی این است که با توجه به اینکه در قانون جدید امکان انتخاب سرپرست پیش از انتخاب شهردار جدید وجود ندارد، به دراز کشیده شدن روند انتخاب شهردار موجب ایجاد مشکلاتی نیز خواهد شد.

حسینی افزود: از جمله مهم‌ترین این مشکلات در زمینه پرداخت حقوق پرسنل شهرداری است که در آن خلل ایجاد می‌شود.

وی گفت: با این وجود اعضای شورای شهر روز سه شنبه جلسه‌ای را برگزار و در خصوص انتخاب شهردار با یکدیگر به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر تصریح‌کرد: امیدواریم در جلسه فردا اعضای شورا به نتیجه و اتفاق نظر لازم برای انتخاب شهردار این شهر دست یابند.

حسینی خاطرنشان‌کرد: دوره چهارم شورای شهر خرمشهر یکی از بهترین دوره‌ها خواهد بود چراکه اعضای آن را افرادی با تخصص‌های مختلف تشکیل می‌دهند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
0
2
سلام

لطفا شوراي شهر دقت نمايد اين جمله كه مدتها برزبان عده زيادي از مردم و مسئولين خرمشهر بود براي شما به كار نرود كه ذلت بارترين حرفي است كه به امين خانه و وطن زده ميشود
شورای شهر بزرگترین ضربه را به خرمشهر زد!

خرمشهر ازخبرگزاري فارس و خوزنيوز در مورد پوشش خبري تشكر ميكند
صدای خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
0
1
ضمن سلام وخسته نباشی به خوزنیوز وآقای حسینی :جناب آقای حسینی امیدوارم باانتخاب مهندس عادل محمدی ملاکه بزرگی خودت به اثبات برسانی چون دارای فوق لیسانس عمران :استاد دانشگاه .عضونظام مهندسی خوزستان .مدیرچندپروژعمرانی وکارشناس درجه یک خرمشهر هستند وخواهشی که ازت دارم حزبگرای ول کنید چون جناب عای هم سیدید وهم منتخب مردمید وانتظارات مردم از شمابیشتراست ومن الله التوفیق
:
:
:
آخرین اخبار