تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۶۹۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار جدید گتوند تا پایان هفته معرفی می‌شود
عضو شورای شهر گتوند با اشاره به مسئله انتخاب شهردار در این شهر گفت: تا پایان هفته شهردار این شهر از میان هفت گزینه مطرح شده معرفی می شود.

احمد احمدی آزاد اظهار کرد: به دلیل حساسیت همه اعضای شورا بر برقراری ارتباط مستمر با مردم، به نظر می‌رسد در دو یا سه ماه آینده درباره نحوه برقراری این ارتباط تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: طبق قول‌های داده شده، شورایارها یا شوراهای صنفی که از برنامه‌های ما بوده در ماه‌های آینده پس از انتخاب شهردار و انجام برخی کارهای مهم با آزاد شدن وقت شورا پیگیری می شوند تا مشکلات شورای قبلی تکرار نشود.

احمدی‌آزاد عنوان کرد: تاکنون هفت گزینه برای انتخاب شهردار جدید مطرح شده است که از این تعداد دو نفر بومی و پنج نفر غیر بومی بوده‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون چهار نفر از آنها برنامه های خود را به شورا ارائه داده‌اند و سه نفر دیگر در روزهای آینده برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند. به احتمال بسیار قوی تا آخر همین هفته، شهردار جدید انتخاب و به مردم معرفی خواهد شد.

عضو شورای شهر گتوند از ذکر نام افراد مورد بررسی خودداری کرد و تنها به تجربه های آنها اشار کرد و گفت: این افراد هرکدام تجربه‌های گوناگونی در شهرداری‌های مختلف داشته‌اند از جمله، شهردار باغملک، شهردار هفتکل، ملاثانی، رفیع و همچنین معاونت شهرداری دزفول و رئیس شورای شهر دزفول از جمله  تجارب کسب شده آنها است.

احمدی آزاد همچنین عنوان کرد: هیچ یک از این افراد قول نداده اند که بتوانند بدهکاری شهرداری گتوند را در کوتاه مدت حل و  فصل کنند ولی آنچه مورد اتفاق همه آنها بوده این است که این مشکل را می توان در بلندمدت حل کرد.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: شهردار جدید ، گتوند
:
:
:
آخرین اخبار