تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۴۶۹۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حساب گهر دورود تسویه شد
پس از انتشار خبر کنارگذاشته شدن تيم فوتبال گهر دورود از جام حذفی فوتبال ايران، مديرعامل اين باشگاه بدهي‌هاي فصل گذشته را علت انصراف اين تيم از اين جام عنوان كرد.
اسماعيل حيدرپور گفت: متأسفانه باشگاه از زمان مديريت فصل گذشته نزديك به 750ميليون تومان بدهي داشت كه ديروز تسويه شد.

وي افزود: ما زمان كافي براي تسويه اين بدهي‌‌ها نداشتيم و همين موضوع باعث شد از جام حذفي كناره‌گيري كنيم.

مديرعامل باشگاه گهر دورود ضمن تشكر از آقاي هدايني عنوان كرد: آقاي هدايتي ديروز با ما همكاري‌هاي لازم را انجام دادند و بدهي‌هاي زمان خود را تسويه كردند.

وي ادامه داد: هرچند من از مديريت فصل گذشته‌ گهر انتقاد دارم و معتقدم اگر آورده‌هاي آقاي هدايتي به درستي مديريت مي‌شد تيم در ليگ برتر باقي‌مي‌ماند اما به عنوان يك لرستاني از ايشان به دليل كمك‌هاي مالي به فوتبال استان تشكر مي‌كنم.

حيدرپور خاطرنشان كرد: تمام بدهي‌هاي تيم گهر از جمله بدهي‌ به هتل پرديس كرج، هاملت ميختاريان و سوشا كلونيجا پرداخت شد.

وي همچنین با اشاره به مشكلات عديده‌ باشگاه بیان داشت: متأسفانه مشكلات تيم فوتبال گهر يك حالت كليشه‌اي به خود گرفته است و ما سه فصل پياپي است كه شروع فصل در بلاتكليفي قرار داريم و بودجه نداريم.البته خيلي تلاش كرديم و خيلي قول‌ها را گرفتيم اما به هر دليل همه زير قولشان زدند و ما را تنها گذاشتند.

مديرعامل باشگاه گهر دورود از استاندار لرستان درخواست كمك كرد و گفت: ايشان در جلسه‌اي كه داشتيم به ما قول كمك دادند و ما اميدواريم زودتر اين كمك برسد تا بتوانيم اوضاع تيم را سامان دهيم.

حيدرپور همچنين از مجمع نمايندگان استان نیز خواست كه تيم گهر را كه نماينده‌ استان لرستان است مورد حمايت قرار دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار