تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۷۰۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: نبايد به تغییرات فجر توجه کنیم/کی روش يك برنامه ریز حرفه ای است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در دیدار برابر فجرسپاسی باید کار خودمان را انجام  دهیم و به تغییرات به وجود آمده در اين تيم توجه نکنیم.
 
عبدالله ویسی اظهار کرد: این هفته یک دیدار 6 امتیازی برابر فجر سپاسی داریم. این تیم تغییراتی داشته است که به نظرم این تغییرات نمی تواند از نظر تاکتیکی باشد و شاید از نظر روحی - روانی باشد. البته این موارد خیلی هم برای ما مهم نیست و به تغییرات تیم ها عادت کرده ایم.
 
وی ادامه داد: ما باید کار خودمان را انجام دهیم و به این تغییرات توجه نکنیم. ما به شیراز می رویم تا هم خوب بازی کنیم و هم این که امتیاز به دست آوریم. به نظرم هر دو تیم بازی آسانی برابر هم نخواهند داشت.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی اش از فجرسپاسی گفت: این تیم را می شناسیم و فیلم بازی هاي آن ها را دیده ایم و با نحوه بازی اين تيم آشنا هستیم و البته نحوه بازی کردن خود ياوری را هم می شناسیم؛ چرا که زمانی که او در مس بود با آن ها بازی کردیم و با تفکرات یاوری هم آشنایی دارم.
 
وی خاطر نشان کرد: به نظرم نمی توان به جایگاه تیم ها در جدول نگاه کرد و هر بازی شرایط خاص خود را دارد، همان گونه كه ما در دیدار با مس کرمان تا دقیقه 90 از حريف پيش بودیم اما گل مساوی را خوردیم و یا فولاد در دیدار با مس 2 بر یک از این تیم عقب بود ولی دقیقه 90 توانست گل مساوی را بزند؛ بنابراين نمی توان به جایگاه تیم ها توجه کرد و به نظرم هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
 
ویسی در ادامه درباره آمادگی تیمش پیش از این بازي گفت: پس از دیدار با سپاهان و شکست برابر اين تيم، یکی دو روز روی مسایل روحی ـ روانی تیم کار کردیم تا شرایط بسیار خوب شد. ما بازیکنان حرفه ای بسیاری داریم که برد و باخت ها را فراموش مي کنند و به فکر دیدار آینده مي باشند. ما خوشبختانه طی این هفته تمرینات خوب و رضایت بخشی داشته ایم.
 
وی به محرومان و مصدومان تیمش اشاره و عنوان کرد: در این دیدار حسین کعبی را به دلیل محرومیت و عادل کلاه کج و سهراب بختیاری زاده را به دلیل مصدومیت برای این بازی در اختیار نداریم. بودن این بازیکنان بسیار به ما کمک می کند ولی نبود آن ها هم به ما آسیب نمی زند، چرا که جایگزین برای آن ها داریم که انتظار داریم جایگزین هایشان خوب باشند.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با بیان این که مطمئن هستم کی روش بر می گردد و کار خود را انجام می دهد، گفت: انتظار داریم که همه به تیم ملی کمک کنند تا یک تیم خوب و قابل احترامی در جام جهانی داشته باشیم، نه این که زنگ تفریح شويم.
 
وی افزود: به نظرم تمام کشور باید برای خوب کار کردن تیم ملی بسیج شوند و باهوش باشیم. این که بگوییم کی روش دیگر بر نمی گردد و چنین صحبت هایی را کنیم، به فوتبال ما ضرر می زند.
 
ویسی با اشاره به این که کی روش یک برنامه ریز خوب و حرفه ای است، عنوان کرد: حتی باید به او کمک کنیم تا برنامه ای را که دارد، پیش ببرد. اگر قرار است به صعود تیم ملی به جام جهانی قانع شویم پس تیم ملی امید را به جام جهانی ببریم. ما می توانیم در این مسابقات قوی باشیم ولی بدبختی فوتبال ما این است که سریع قانع می شویم که همین موضوع باعث می شود آسیب ببینیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار