تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۴۷۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلالی‌ها چهارتائی نشدند !
استقلال بالاخره پس از تجربه سه ناکامی پی در پی در لیگ برتر موفق شد به مسیر موفقیت بازگردد و با کنار زدن بوریرام راهی نیمه نهائی لیگ قهرمانان آسیا شود.

استقلالی‌ها چهارتائی نشدند !

در شرایطی‌که تیم فوتبال استقلال تهران در هفته‌ی هفتم برابر استقلال صنعتی خوزستان شکست دو بر صفری را تجربه کرد و در آستانه‌ی دربی پایتخت بدون زدن گل شکست سختی را تجربه کردند، در ادامه در دربی با ارائه‌ی یک بازی ضعیف و بدون گل به یک تساوی رضایت دادند تا به فولادشهر و ذوب‌آهن برسند و با قبول شکستی دیگر، درآستانه‌ی دیدار برابر بوریرام تایلند در لیگ قهرمانان آسیا بدون زدن حتی یک گل، از 9 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کنند و از کورس قهرمانی به شدت بازبمانند.
در این وضعیت بود که بسیاری استقلال را مستعد شکست چهارم در تایلند و بازماندن از ستاره‌ی سوم می‌دیدند که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و آبی‌پوشان پایتخت موفق شدند با درخشش یک نیمه‌ای خود در تایلند راهی نیمه‌نهائی لیگ قهرمانان شوند. قلعه‌نوئی با این پیروزی موفق شد باردیگر به انتقادات خود پاسخی محکم بدهد و پس از هفته‌ها فشار به ساحل آرامش برسد و برای تجربه‌ی نخستین فینال آسیائی خود برنامه‌ریزی کند.

:
:
:
آخرین اخبار