تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۴۷۱۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی حفاری: اگر برابر قم شكست مي خورديم داوران را نمي بخشيدم
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری درباره پیروزی تیمش برابر ماهان تندیس قم در هفته سوم ليگ برتر كشور گفت: اگر نتیجه این بازی بر می گشت، هیچ وقت داوران این دیدار را نمی بخشیدم.
 
سیدمحمد ناظم الشریعه ظهار کرد: ماهان قم در جایگاه دوم جدول قرار داشت و در دو بازی گذشته خود نیز به پیروزی رسیده بود و تیم شان نسبت به ما بهتر بود.
 
وی بیان کرد: به نظرم در قم بازی کردن شرایط خاصی به ویژه برای ملی حفاری دارد که سال گذشته آن مشکلات در قم برایش پیش آمد و تماشاگران با پرتاب بطری به زمین مسابقه، مشکلاتی را به وجود آوردند. این موضوع باعث شد که یک ناامنی ذهني در بازیکنانم به وجود بیاید.
 
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: خدا را شکر ما توانستیم بازی را خوب شروع کنیم و در نیمه نخست 4 بر یک زمین را ترک کنیم. در نیمه دوم نیز وقتی حریف گل دوم خود را به ثمر رساند، تماشاگران بطری های آب به زمین پرتاب کردند، هر چند که خود حریف نمی خواست این اتفاق بیفتد. تماشاگران به داور هم فحاشی کردند. آن ها همه کاری می کردند تا تیم شان نتیجه بگیرد. تماشاگران می خواستند به هر قیمتی تیم شان ببرد که به نظرم این موضوع خوب نیست.
 
وی افزود: به هر حال متاسفانه جو سنگین شد که این جو بر داور هم تاثیر گذاشت. داور دوم این بازی یک داور جوان بود که به نظرم نباید او را برای چنین ديداري انتخاب می کردند. من سعی می کنم هیچ وقت از داوری صحبت نکنم اما روز گذشته اگر نتیجه بر می گشت، هیچ وقت این داوران را نمی بخشیدم. البته به نظرم خودشان هم نباید خودشان را می بخشیدند و حتما باید ناظران داوری به آن ها تذکر دهند. در کل به نظر من، داوری علی رغم این که تیم ما نتیجه هم گرفت، خوب نبود.
 
ناظم الشریعه عنوان کرد: بازیکنانم می خواستند که در این دیدار پیروز شوند و به نظرم تمام شاگردانم خوب کار کردند و درنهایت هم توانستیم با نتیجه 6 بر 4 پیروز شویم. فکر می کنم این شروع خوبی برای تیم ما است و اگر بازیکنانم در همین حالت بمانند، به نظرم حرف برای گفتن خواهيم داشت. تیم ما در هر دو نیمه خوب کار کرد ولی به نظرم در نیمه دوم باتوجه به این که همه چیز بر خلاف تیم ما بود، عملکردمان بهتر بود.
 
وی درباره تیم حریف گفت: ماهان قم تیم جوان و بسیار خوبی است. این تیم برنامه تاکتیکی اش بیشتر روی خلاقیت فردی شان است که به نظرم اگر برنامه تاکتیکی خاصی داشته باشند، مطمئنا تیم شان بهتر می شود. این تیم در شهر خودش خوب نتیجه می گیرد ولی در بیرون از خانه با مشکل مواجه می شود. به نظرم اکنون حق است که اين تيم در مکان دوم قرار گرفته است.
 
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در ادامه درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر میثاق تهران اظهار کرد: روز پنج شنبه (چهارم مهرماه) میزبان این تیم هستیم. میثاق تیم خوبی است و از بازیکنان باتجربه که از ملی پوشان سابق هستند و همچنين چند جوان خوب و مربی خوب بهره می برد. ما تلاش می کنیم تا امتیازهای خانگی را به دست آوریم.
 
 تیم فوتسال ملی حفاری روز گذشته (29 شهریورماه) در هفته سوم رقابت های لیگ برتر کشور میهمان ماهان تندیس قم بود که با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار