تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۴۷۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هواداران فولاد را برای قهرمانی حمایت کنند
بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: این تیم برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر باشگاه های کشور، به حمایت بیشتر هواداران خود نیاز دارد.

مهرداد جماعتی پس از پیروزی تیمش در برابر سایپای البرز اظهار کرد: تیم ما اگرچه در ابتدای نیمه نخست یک گل زودهنگام دریافت کرد ولی با ارائه یک بازی حساب شده توانستیم به حریف فشار بیاوریم و گل خورده را در همان نیمه نخست جبران کنیم.

وی افزود: تیم ما در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست ظاهر شد و به خوبی توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد و موقعیت های خوبی را برای گلزنی ایجاد کنیم.

بازیکن تیم فولاد خوزستان بیان کرد: تیم حریف در این بازی بیشتر برای حفظ نتیجه بازی و کسب حداقل امتیاز تلاش می کرد ولی خوشبختانه با تدابیر خوب کادرفنی توانستیم به طور کامل بر بازی سوار شویم.

وی ادامه داد: تیم ما با روندی که در پیش گرفته، در این فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است ولی برای رسیدن به امر مهم به حمایت بیشتر هواداران نیازمندیم.

از سری رقابتهای هفته دهم لیگ برتر، تیمهای فولاد خوزستان وسایپای البرز جمعه شب در ورزشگاه تختی اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم فولاد موفق شد با نتایجه سنگین چهار بر یک از سد میهمان خود عبور کند. فولاد با اين پيروزي 21 امتيازي شد تا به حضور خود در صدر جدول تداوم بخشيد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار