تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۴۷۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غیبت در جلسه شورا مصلحت‌اندیشی بود

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: غیبتم در جلسه قبلی شورای شهر برای انتخاب شهردار بنا به مصلحت بود.

سید صباح حسینی اظهار کرد: تاکید می‌کنم شورای شهر خرمشهر به دنبال انتخاب شهرداری کارآمد برای این شهر است.

وی افزود: در این راستا 11 گزینه تاکنون توسط اعضای شورای شهر مورد بررسی قرار گرفته‌ و برنامه‌ها، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص به اعضای شورا ارائه کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر ادامه داد: بر این اساس قرار است امروز جلسه دیگری بین اعضا برگزار و در آن در خصوص انتخاب شهردار جدید خرمشهر رای‌گیری انجام شود.

حسینی در خصوص غیبت خود در جلسه قبل انتخاب شهردار این شهر نیز تصریح‌ کرد: غیبت من در آن جلسه که هفته گذشته برگزار شد بنا به مصلحت‌اندیشی بود.

وی اضافه‌ کرد: من با نظر گرفتن مصلحت در آن جلسه حضور نیافتم اما امروز و در صورت برگزاری جلسه انتخاب شهردار حتماً حضور خواهم یافت.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: اعتقاد دارم یکی از گزینه‌ها از بین گزینه‌های مطرح شده بسیار با برنامه و دارای کارنامه‌ای موفق بوده که برای شهرداری خرمشهر مناسب است.

حسینی افزود: با این وجود به رای اعضای شورا احترام گذاشته و سعی می‌کنیم در اسرع وقت شهردار خرمشهر را از بین گزینه‌های موجود یک نفر را انتخاب کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم اعضای شورا با اتفاق نظر روی یک گزینه شهرداری لایق را برای خرمشهر انتخاب تا شاهد رفع مشکلات موجود در این شهرستان باشیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار